Puan Hjh Rokiah, seorang usahawan dan ibu kepada 2 anak2 remaja, Farah 15 tahun dan Johan 17 tahun, merasakan bahawa kedua-dua anaknya akan mendapat perhatian erotik , pembelajaran mengenai seks, bahkan daripada dirinya sendiri. Bagi ibu yg sudah menjangkau 50 tahun, berbadan chubby , mempunyai bontot yg besar, tahu seorang ibu lah guru terbaik untuk anak2 nya.
Sambil menarik nafas panjang, Puan Rokiah membuat keputusan spontan dengan berani, bahawa masa nya sudah sesuai. Sekiranya dia salah, dia salah. Tetapi jika dia betul ... Dia memeluk dirinya dengan erat, merintih jauh di bibir merahnya sambil merasa titisan lendir yang tidak terkawal mula mengalir melalui burit nya yang menggelegak ingin di setubuhi.
Dengan langkah yang teratur, Puan Rokiah bergerak ke lorong bilik anak2 nya di tingkat atas, sebuah rumah banglow. Tanpa mengetuk pintu bilik Johan, anak remaja yg makin berbadan sasa, dia membukanya dan melangkah masuk. Johan yang sedang terbaring di atas katilnya, lengan di belakang kepalanya sambil tangan nya melancap batang pelir yg masih keras di seluar jeansnya. Johan yg terkejut dengan kehadiran ibu kandung nya, yg tubuh chubby tapi seksi, terus memusingkan badannya dan memandangnya, tetapi tidak berkata apa-apa.
Puan Rokiah berjalan melenggok bontot besar miliknya, sambil menggelengkan kepalanya sehingga dia berada di dekat katilnya. Mata Johan beralih dari wajah ibunya yg ayu ke teteknya ibunya yg sangat besar. Dengan menarik nafas lega, tetapi tidak mengatakan apa-apa, Puan Rokiah membuka blausnya, mengangkat sebelah bra yg menutupi buah dadanya yg besar, dan menunjukkannya kepada anaknya. Putingnya panjang dan bergetah, kaku dengan keinginannya ingin mengajar anak lelaki tentang seks. Dia melihat Johan dengan mata yg luas , sambil menjilat bibir, matanya menjadi bersinar. Masih tidak berkata apa-apa, Johan mula berkerut dengan rasa geram sambil mencengkam cadar dengan jarinya.
"Ibu? ..." akhirnya Johan terkejut dan berbisik lembut. "Ibu marah ke sebab Johan ramas bontot ibunya , masa kat lift semalam?" tanyanya dengan suara tersekat2, takut ibu nya marah dgn kelakuan nakal nya semalam. Puan Rokiah menggeleng kepala tanda setuju. Dia duduk di tepi katil anaknya, menggosok telapak tangannya di sepanjang paha muda Johan ke arah kangkangnya. Dia merasakan kehangatannya sebelum hujung jarinya menyentuh kulit pelir Johan, dan dengan hatinya berdenyut liar, dia dengan lembut menggerakkan hujung jarinya di sepanjang batang yg tegangnya, kemudian ke atas telur remaja. Nafas Johan tersekat2 menahan kegelian dan merasakan sentuhan intim ibunya, menatap buah dada yang terungkap seolah-olah terpesona. Puan Rokiah meletakkan tapak tangannya pada batang pelir Johan sambil menggosok lembut. "Johan tidak akan memberitahu sesiapa kan, sayang?" dia bertanya dengan suara berbisik."Ohhh tidak, Ibu!" Johan tersentak, mengangkat punggung dan menekan pelir nya ke tangan ibunya.
"Sayang tak akan memberitahu apa-apa kepada sesiapa pun!" "Bagus, sayang!", bisik manja Pn Rokiah, jarinya sibuk membuka zip seluar jeans Johan agar batang pelir anak nya lebih selesa. Matanya terbeliak seketika. "Johan tak memakai seluar dalam," dia merungut tak sangka anak lelakinya tak berseluar dalam sepanjang hari .
Johan tersengih memandang ibunya sambil menggelengkan kepalanya. Puan Rokiah menarik kemaluan anaknya dari seluar jeansnya dan mendapat kejutan yang menyenangkan. "Ya Allah... !" Pn Rokiah terkejut dengan size pelir anaknya yg mula membesar. "Sangat cantik .... dan sangat besar!" Johan mula menggoda ibu nya dengan kelakuan remaja yang makin nakal... membuat kepala pelirnya bergerak2 dan basah dengan air mazinya yang menitis. Mata nya tertutup menahan nikmat sentuhan ibunya yg makin kuat menggengam batang pelir muda itu.
"Wowwww ni batang pelir yang sgt cantik, aku tak pernah tengok batang muda dan keras mcm ni... " hati Puan Rokiah berbisik. Pn Rokiah hanya menatap tusukan anaknya sebentar tadi di tangan nya, sambil merasa burit di celah pehanya mulai basah dan berdenyut2 dengan keinginan nafsu yang terlarang.
Puan Rokiah meletakkan tapak tangannya di peha anaknya, menatap kaku, tusukan berdenyut2 dicelah peha nya, dengan mata yang bersinar2, lidahnya membasahi bibirnya. Dia menarik satu lutut ke atas tempat tidurnya, menyebabkan seluar panties nya naik ke atas pahanya. Johan dapat melihat jelas bahagian atas stoking ibunya dan peha yg berkrim telanjang di atasnya. Tubuhnya gementar, dan dia mengeluarkan suara berdesis "Oooohhh, sayang, sangat tegang," bisik Puan Rokiah dengan suara serak. "Sangat tegang... dan sangat cantik batang anak ibu ni"