Puan Rokiah yg memakai baju tidur nya, melihat pintu bilik tidur anak gadis remaja nya, Farah terbuka, dan rasa ingin tahu apa yg di lakukannya. Farah sedang menghadap cermin almari dengan cuma berseluar dalam tanpa bra. Puan Rokiah memerhatikan anak gadis nya yang comel membuat pose2 seksi di depan cermin, matanya sekali lagi bersinar2 dengan nafsu syahwat seorang ibu yg dahaga kan layanan seks. Farah berdiri dengan seluar dalam yang ketat, merenung tubuhnya di cermin sambil mengigit jari kecilnya.Tetek kecilnya, sangat melengkung dan padat, menunjak tinggi di dadanya, dengan puting berwarna pink tegang mencanak.
Walaupun Farah baru berusia 15 tahun, tubuhnya besar untuk usianya dan badannya yang langsing memperlihatkan lebih banyak bentuk tubuh wanita muda daripada gadis kecil. Farah melihat ibunya di cermin. Sejenak, ibu dan anak perempuan saling memandang, dengan Farah sedikit menggigil terkejut ibunya memandang tubuh bogel nya . Puan Rokiah melangkah ke bilik Farah, sambil berdiri di sisinya sambil tersenyum bangga dengan tubuh seksi anak nya. Pn Rokiah hampir kepalanya lebih tinggi daripada Farah, dan badannya lebih chubby, lebih penuh. Dia melihat anak perempuannya, dan membuka baju tidur nya yg nipis memperlihat buah dada nya yg mekar sikit bergayut. Ketika dia mengeluarkan teteknya dari bra, Farah mengeluarkan suara menghela nafas lembut, menatap tetek ibunya yg jauh lebih besar. Pn Rokiah pula merenung wajah ayu anak perempuannya. Seluar dalam Farah, seperti seluarnya, adalah potongan bikini, rendah di punggung mudanya. Buah dada Pn Rokiah, secara semula jadi, dua kali lebih besar daripada anak perempuannya. Dada Farah masih baru membesar, masih bulat, dan sekarang mereka berbukit kecil dengan tajam. Pn Rokiah meletakkan lengannya ke bahu telanjang Farah, membiarkan hujung jarinya menyentuh dan memicit nipple Farah yang berwarna merah jambu. Farah terketar-ketar sambil menatap tetek besar ibunya di cermin.
Ini bukan kali pertama Pn Rokiah menyentuh gadis lain. Dia pernah melakukan hubungan seks dengan seorang gadis ketika dia di sekolah menengah asrama penuh, di bilik persalinan ketika mereka bersendirian. Dia tidak ingat bagaimana ia berlaku, siapa yang memulainya, tetapi dia dapat mengingat dengan jelas betapa nikmatnya rasa. Dia telah terpikat dengan tetek gadis itu, membelai kemaluannya yang sedikit berbulu, mendorong jarinya ke dalam keadaan basah dan lubang burit yg ketat, menyebab rakannya mencapai klimax berkali2. Kemudian Pn Rokiah juga teringat semasa dia meminta seorang gadis India untuk membalas budi nya, bukannya memasukkan jari ke dalam burit Pn Rokiah, tapi gadis itu berlutut di hadapan Pn Rokiah dan membenamkan wajahnya di celah kangkang Pn Rokiah yang hampir tidak berambut. Gadis itu mula menjilat lubang kemaluan Puan Rokiah yg berdenyut2, dan menjelirkan lidahnya masuk dan keluar, membuat Pn Rokiah mencapai klimax berkali-kali sambil memekik dan menggeliat kenikmatan.
Sekarang, dengan tangannya yang melingkari tubuh kecil puterinya yang separuh bogel, burit Puan Rokiah benar-benar menitiskan air nikmat kerana memikirkan bahawa kemaluannya dijilat oleh gadis india dulu. Menurunkan tangannya, Pn Rokiah menangkupkan tetek mekar puterinya, meramasnya dengan lembut. "Ooohhh, ibuuuuu, sedap rasanya!" Farah mengerang. "Farah suka ker tengok batang uncle Kamal hari tu? Ibu nampak Farah asyik tengok kat bonjolan seluar uncle Kamal, masa dia datang jumpa Ayah?" "Oh ya!" Farah memekik. "Batang uncle sangat besar dan keras, dan sangat dekat dgn Farah, mcm dapat menciumnya, ibuuuu" "Farah suka ke nk cium batang lelaki?" "Sukaaaa sgt ibuuu!" Kata Farah, matanya bersinar2 dengan nakal. "Farah nak sentuhnya .... cium, pegang dan rasakan." Pn Rokiah gembira dengan keterbukaan anak2nya, kerana kesungguhan mereka untuk membicarakan semua ini, dan dia membiarkannya melakukan perkara-perkara menarik ini bersama mereka.
"Farah boleh nak rasa tetek ibu ni," bisik Pn Maznah sambil menangkupkan dada gadis itu dengan lebih kuat. Dengan menarik nafas, Farah mula meramas2kan tetek ibunya yg besar dan sikit bergayut, yang pertama, kemudian yang lain, matanya cerah sambil membelai puting susu yang tegang. Setelah pengalamannya melancap batang lelaki dengan Johan sebentar tadi, burit Pn Rokiah sudah berdenyut2 kerana memerlukan sesuatu di dalam nya, dan sangat, sangat basah. Dia mahu menghisap nipple tetek Farah yg kecil dan tegang, menjilatnya dengan lidahnya, meramas pantat kecil yang ketat dan seksi yang suaminya anggap sangat comel itu, untuk membelai antara celah peha manis Farah, merasakan air burit muda yang hangat dan lazat di jari2nya.