... sambungan dari Part3...
Nafsu birahi memenuhi tubuh Puan Rokiah, ibu kpd 2 org anak remaja dan isteri kpd ahli perniagaan yg berjaya, mulai hilang kawalan diri nya, setelah di goda oleh anak remaja nya dengan penuh syahwat. Batin Puan Rokiah dipenuhi perasaan yang berkecamuk dan bergelora, batinnya ingin di setubuhi oleh anak nya yg di pernah lancap kan btg nya... sekarang, tubuh bogelnya tak tahan lagi setelah di jilati oleh anak kandungnya, Johan. Buritnya yg gatal itu berdenyut2 , sudah basah di jilat oleh Johan dengan rakus... Puan Rokiah, tahu status nya sebagai ibu kandung kpd Johan, tapi nafsu nya telah menyebab jantungnya berdebar2 kencang dan nafasnya kembang kempis naik turun. Nafsu yg menguasai dirinya lupa akan status keibuannya, yg dia tahu ialah burit gatalnya mesti merasa batang anak nya yg lebih besar dari btg suaminya. Terasa liang kemaluannya yg basah di gomol oleh lidah Johan, hanya teringin utk mengemut2 batang pelir anaknya yg tegang menusuk2 di bontotnya.
Bukannya dia rasa malu sebagai ibu Johan, Puan Rokiah malah menggoyang2 pinggul karena tak tahan godaannya yg Johan buat di bibir buritnya. Pn Rokiah cuma rasa malu pd dirinya, dan dia ingin memarahi dirinya sendiri yang tak mampu menahan birahinya, kerana dgn rela ingin di setubuhi oeleh anaknya, Johan... namun ketika bibir Johan mencium bibirnya, Pn Rokiah tak mampu melawan sedikitpun. Bibir tebal yg merah, yang indah terbuka sedikit untuk menerima serangan nafsu dari lidah anak lelakinya. Ketika lidah Johan masuk ke dalam mulutnya, lidah Pn Rokiah menyambut dan bertaut, dan keduanya segera bertemu dalam pertaruhan nafsu antara ibu dan anak. Dua tubuh anak beranak, berpelukan erat dan mulut bercantum melekat, dan tangan masing2 memeluk erat tubuh hangat pasangan. Johan meramas2 tetek besar ibunya, mencari puting tetek yg tegang, dan memicit2 geram.
Kepala batang pelir muda Johan mencari2 lubang nikmat milik ibunya, mula menyentuh bibir burit Puan Rokiah, batang kemaluan remaja yg mencapai tahap maximum panjang dan ketegangan itu siap bermain2 di ruang masuk burit ibu yg tua, tapi gatal dan masih cantik menggoda. Mata indah Puan Rokiah bersinar kenikmatan itu... dan terkejut dengan size kepala batang pelir anak nya. Dengan pandangan bingung, Puan Rokiah, wanita yg berumur 50an dan cantik itu menatap mata liar Johan, penuh nafsu yang sedang memeluk dan menciuminya.
Johan mula menatap mata dan bibir mekar ibunya dengan senyum penuh kemenangan. Dia tahu ibu nya sudah lemah kawalan iman nya, dia asyik mengerang2 meminta Johan meyetubuhi dirinya. Mata Puan Rokiah terbeliak lebar karena tahu pelir muda milik Johan, sudah siap sedia untuk masuk ke dalam liang buritnya yg mungil. Johan mendorong punggungnya ke depan dan melepaskan ciuman dari bibir manis ibunya.."ohhh Johannn ! …!! Masukkan cepat sygg …” Puan Rokiah merintih ingin anaknya memasuki buritnya yg gersang dgn segera.
Johan menusuk lagi batang nya semakin dalam ke liang kelahirannya lagi. Akhirnya dia benar - benar menembus gerbang kewanitaan ibu nya.. kepala btg nya sudah mula memasuki burit basah ibunya.. terasa sangat bangga memenuhi diri Johan, dia tahu dirinya sudah menakluki tubuh chubby ibu yg selalu di idamkan.. kepala batang pelirnya memenuhi masuk lubang kemaluan ibunya, nikmat zina dgn ibu nya sudah mula dinikmati.
“Ahhhhhhhh!!!” jerit Puan Rokiah kenikmatan. Rasa hangat buritnya di penuhi sedikit dgn kepala btg pelir anaknya. Johan berhenti seketika, dia hairan bila merasa burit basah ibunya ternyata masih cukup sempit dan rapat, batang pelirnya yang masuk ke dalam liang kenikmatan Puan Rokiah seperti dihimpit oleh dinding basah yang ketat dan nyaman, memberikan kehangatan yang lain daripada yang lain. Setelah di tiduri dengan Ayahnya , burit tembam ibunya tu masih ketat rasanya, seperti milik seorang pengantin baru. Johan menghenjut2 badan ke depan, cuba menusukkan zakar mudanya ke liang peranakan Puan Rokiah lebih dalam lagi. "Ketat nya ibuuu" rintih Johan ..dia tahu ibunya mengamal jamu Anak Dara, yg sentiasa dia ambil setiap waktu pagi. Tak sangka burit yg melahirkannya masih ketat mencengkam btg nya.