3. Bölüm

6 1 0
                                    


Tm şarkı saçma ama olsun

Mericurazkalkar19: Gene uyku! Uyku güzeli @Nidasaramonuque2

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Mericurazkalkar19: Gene uyku! Uyku güzeli @Nidasaramonuque
2.837 beğeni 2.237 yorum

Mericeasıgım: O model orosbusuna bak sen

Sarawwwww: Yengemiz oldu

"Uraz sil şunu" dedi Nida. "Neden bebeğim?" Diye Nida'nın saçlarını öptü Meriç. " İnsanlar benim hakkımda iğrenç şeyler yazıyor" dedi Nida gözlerini kapatırken. "Boş yapıyorlar takma kafana" Dedi Meriç.

"Peki tamam" Dedi Sara. "Ayrıca çok güzel uyuyorsun şimdi tekrar uyu." Dedi Meriç. "Tamam uyurum ama sende uyu" dedi Sara. "Tamam uyuyacağım uyuyan güzel" dedi Meriç Nida'nın boynunu öperken.

Sara ile Uraz sarmaş dolaş uyumuşlardı.

Tam onlar uyurken kapı çalmıştı. Uraz yerine Nida uyanıp kapıya gitti. Uraz'ın arkadaşları gelmişti. Onlardan birisi "Yenge Uraz'ı çağırır mısın?" Dedi. Nida ise "Uraz uyuyor uyandırayım bekleyin" dedi.

"Uraz uyan arkadaşların geldi." Dedi Nida. Uraz uyanıp ayağa kalktı ve kapıya ilerledi. "Noldu beyler?" Dedi Meriç. "Dışarı gel" dedi Rüzgar.

"Hayırlı olsun Uraz "dedi Can. "Eywallah" dedi Uraz. "Yenge kaç yaşında?" Diye sordu Umut "23" dedi Uraz. "oğlum kendinden küçüklerle ne işin var" dedi Rüzgar. "Abartma lan!" Dedi Uraz."Bak sende bir yaş küçük bir kız var tiktoker hem" dedi Umut. "Ben karımla mutluyum." Dedi Uraz. "Neyse yarın ki maçta görüşürüz" dedi Can.

Uraz eve girdiğinde camdan bakan sevgilisin beline kollarını sardı. "Güzelim" dedi Uraz. "Uraz ayrılsak daha iyi olur" dedi Nida gözlerini silerken."saçmalama o hıyarların ne dedi umurumuzda bile olmamalı" dedi Uraz.

"Tamam sevgilim. Ben artık eve gideyim" dedi Nida. "Tamam yarın 10'da alırım seni maç için" dedi Meriç. "Tamam sevgilim" dedi Nida. Günlerinin sonuncu kezi öpüştüler ve Nida evine gitti.

Tozlu yol +16Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin