"Hayır uzun" dedi Nida ısrar ile "Bumu kısa?" Dedi Meriç. "Ya ben hep böyle giyiniyorum ya" dedi Nida şortunu yukarı çekerken. "Bak bide şortunu yukarı çekiyorsun. Dedi Uraz. Sabrı taşmıştı. Nida'yı kucağın alıp duvara dayadı. Uraz Nida'nın dudaklarının öpüyor,emiyor ve ısırıyordu. Nida'nın dudaklarını delik deşik ediyordu.Nida Meriç'i durdurdu. "Meriç maçın var var" dedi. "Olsun seninle her zaman sevişebilirim sevgilim" dedi Uraz. "Maçı kazan öyle" dedi Nida.
~Maç~
Beşiktaş ve Trabzonspor karşılaşıyordu. Meriç Beşiktaş formasıyla 43. maçına çıkıyordu. İlk yarı 30-3 bittiğinde Uraz suyunu içerken Nida'yı fark etti. Gülümsedi ve maça girdi Meriç.
Maç 89-70 bitmişti. Meriç Nida'yı taraftardan alıp onu öpmeye başladı. "Yavaş Uraz" dedi Nida. "Seni görünce dayanamıyorum" dedi Meriç.
Sevişme +18
Eve geldiklerinde Meriç Nida'yı yatağa yatırıp öpmeye başladı. Bir yandan da Nida'nın cropunu çıkardı Meriç. Meriç Nida'nın boynunu bırakıp göğsünü emmeye başladı. Nida zevkle inliyordu.
Meriç Nida'nın göğsünü emerken onu kendine kaldırarak değdiriyordu. Nida inliyordu. Meriç'in saçlarını çekiştiriyordu. "Benim olmaya emin misin?" Dedi Meriç. "Evet Meriç" dedi Nida.
~~~~2 saat sonra~~~~
"Tamam" dedi Meriç ve Nida'nın içinden çıktı. "Uyumak ister misin?" Dedi Meriç. "Hayır.. duş alsam iyi olacak." Dedi Nida tam kalkarken acıyla bağırdı. "Noldu?" Dedi Meriç. "Kasığım" dedi Nida. "Tamam yarın duş alırsın" dedi Meriç.
Keşke okusanız ya keşke yorum yazsanız oy atsanız
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Tozlu yol +16
RomansaSardı kolu belimi "aşığım sana" dedi. İstemsizce sırıttım. "Bende sana"