"חזק יותר!"
"קדימה"
"ג'אב, ג'אב, אפרקט, התחמקות" אני נוטפת, מתנשפת וחוזרת על התרגיל מספר פעמים, לאחר שניקיטה המאמן שלי מזה כבר 5 שנים אמר שסיימנו את האימון אני נשכבת על רצפת הזירה סחוטה אך עם חיוך מרוצה על פניי.
אני צופה בניקיטה עומד מעליי עם בקבוק מים מושט לכיווני, אני מתרוממת ומרכינה את ראשי כאות תודה ולוגמת בשלוק את הבקבוק לא מודעת לכך שהייתי כל כך צמאה. "איך היה לך השיעור היום?" ניקיטה מתיישב מולי ואני בוחנת אותו, "היה מעולה כמו כל שיעור במשך ה5 שנים האחרונות" אני עונה לו משועשעת מהשאלה.
לפני חמש שנים החלטתי להתחיל להתאמן באגרוף לאחר שגדלתי בבית רק עם בנים וכל היום הם התעסקו בזה או ראו את זה, ערבי משפחה היו מול מסך הטלוויזיה שמשודר קרב UFC ומגשי פיצה עוטרים את שולחן הסלון. הבנתי שאני אוהבת את האדרנלין שיש בצפייה, הכוח סבל שיש למתאגרפים והדרך שבה לכל מתאגרף יש את השיטות שלו. אתה יודע להגן על עצמך ולעמוד על שלך בלי לפחד מההשלכות, אני אוהבת לראות המבט המופתע שהם מגלים שגם בחורה שאולי במבט ראשוני נראת 'בחורה' מתאגרפת לא פחות טובה מהם. כשהגעתי בפעם הראשונה אל מחסן האימונים הגדול הייתי בת 17 ופגשתי לראשונה את ניקיטה המאמן הצעיר בן 24 שתפס את עיניי מהפגישה הראשונה, הוא היה נראה כמו מלאך, שיערו בלונדיני עם נגיעות של שטני שמשתלבות מעולה עם עיניו הכחולות, גופו חטוב בצורה המושלמת - לא מנופח מידי וקעקועים מקושקשים המתאימים ללוק שלו.
הקעקוע שלו האהוב עליי הוא הנחש המונח על עורפו כמו צעיף ועל גרונו נץ, עיניו חדורות מטרה והוא שולף את טופרו, תמיד שאני מסתכלת עליו הוא מזכיר לי את ניקיטה בזירת הקרב, כאילו הוא בנאדם אחר מהרגע שהוא דורך על רצפת הזירה.
הוא יותר מרק מאמן שלי, אנחנו מכירים 5 שנים ואנחנו בלתי נפרדים מהרגע שאנחנו מגיעים למחסן, המתח היה קיים באוויר תמיד ולא אשקר שהיה נפילה חד פעמית של נשיקה אך סגרנו את זה מאוד מהר בתירוץ שותק שלא יכול לקרות כלום בניינו. זאת הייתה הנשיקה הכי טובה שלי, הדרך שבה הוא ליפף את היד שלו סביב המותן שלי ומשך אותי אליו, או איך שהוא ליטף את פני וחפר את אצבעותיו בשערי כששפתיו נישקו אותי ברכות והרגשתי שנשמתי מתעתקת עברה בי צמרמורת לאורך על עמוד השדרה שלי. ציפורני עברו על גביו והרגשתי את הזקפה שלו חזק על בטני התחתונה.
"אמה, אמה" אני מתנערת ממחשבותיי מבינה שעוד פעם דמיינתי את זה, אני מרגישה לחיי בוערות ורטיבות בין רגליי, אני מרימה את ראשי רואה את ניקיטה מביט בי במבט מבולבל "הכל טוב?" אני מהנהנת.
"אז כמו שאמרתי יום ראשון עושים שיעור תנוחי השבת הזאתי" הנהנתי בשנית וניקיטה מתרומם מושיט לי את ידיו לעזרה ואני נענית בחיוב שמה את כף ידי בידו , הוא מושך אותי במהירות ומצמיד אותי אל גופו חזק.
YOU ARE READING
Sex Story's
Contoסיפורי סקס שלא ישאירו אתכם יבשים! (מי שמכיר מכיר, תתפללו שלא ימחקו גם את זה)