٩. جێـم مـەهێڵـە

10 2 0
                                    






~ڕۆژی حـەوتەم~

وانـەکان بـەرەو تـەواو بـوون دەچـوون کـاتی زانکـۆ نـزیک بـوو لـە کـۆتایـی هـاتن هـەردوو لا پـەرۆش بـوون بـۆ ئـەمڕۆ، یـەکێک پـەرۆشـی جـێبەجـێ کـردنی پـلانـەکانی بـوو یـەکێکـی تـر پـەرۆشـی ئـەوە بـوو بـزانێ بـۆکوێ دەچـن..
لـەگەڵ لـوسیـدا کـەلوپەلـەکانیـان کـۆدەکردەوە پـێکەوە قـسەیان دەکـرد..




"بـەڕاستـی دوێـنێ سـەرسام بـووم کـە تـۆم بـەو جـۆرە بیـنی"
بـەپێکەنیـنەوە وتـی...



"بـۆچی جـا؟"



"بـە ئـاشکرا غیـرەت لـێ دەبـاری، کـوڕەکەش زۆر شـۆکبـوو خـۆزگە شـێوەی ڕووخـساریت دەبیـنی"
زیـاتر پێـکەنی لـینیش پێـکەنی بـەدوایدا...


"ئـەی تـۆ ڕووخـساری لاورات نـەبینی کـە شـوێنەکەی جێـهێشـت؟ بـەزۆر خـۆم گـرتبوو نـەتەقمـەوە لـە پێـکەنیـندا بـەتەواوی بێـهیوام کـرد"
دووبـارە بـەیەکەوە دەستیـان کـردەوە بـە پێـکەنیـن...



"شـایەنی بـوو"
لـوسیـدا وتـی، لـین بـە ڕازی بـوونەوە سـەری لـەقانـد..



بـەیەکەوە گـەشتنـە دەرەوە و مـاڵئاوایـیان کـرد لـین چـاوەکانـی بـەدوای کـوڕەکە گێـڕا نـەیبینـی بـە قـادرمەکانـدا هـاتە خـوارەوە ویـستی بـەرەو شـۆستەکـە بـڕوات بـەڵام کـەسێک لـەبەردەمیـدا دەرکـەوت و ڕێـگەی ڕۆشـتنی لێـگرت، کـەسێک بـە بیسـتنـی نـاوەکـەشی بێـزار دەبـێ چ بـگا بـە بینـینی هـەستی نـاڕەحەتـی هـەموو بـەشێکـی ئـەوی داگیـر کـرد...






لـەو سـاتە مـاتیـۆ گـەشت و لـە ئـۆتۆمبێـلەکەی دابـەزی سـەیری ئـەو نـاوەی دەکـرد بـۆ کـچەکە دەگـەڕا چـاوەکانی ئـەویان دۆزیـیەوە بـەڵام هـەر خـۆی نـەبوو کـەسێکی تـریشی لەگـەڵ بـوو بەتـەواوی ڕووخـساری نـەبینـی چـوونکە پـشتی لـێی بـوو بـەڵام تـوانی بیـناسێـتەوە..



چـاوەکانی تیـژ کـردەوە لـەسەری هـەستی بـە تـووڕەیی دەکـرد بـیری کـردەوە لـە هـەموو کـاتەکان بـۆ ئێـستا دەرکـەوتۆتـەوە؟
"ئـەم نـەفرەتیـیە نـاشرینە بـەم کـاتە لـەکوێـوە دەرچـوو؟"
بـە میـنگە میـنگ و تـووڕەیـی لـەبەر خـۆیەوە وتـی...




لـین دەیـویست خـۆی لـێ بـدزێتـەوە و دەربـازی بـێت لـە قـسەکردن لـەگەڵی بـەڵام وازی نـەدەهێـنا هـەر داوای دەکـرد دەرفەتێـکی تـری پێـبدات تـا دووبـارە بـگەڕێـتەوە بـۆلای...



بـێ گـرنیگیـدان ویـستی بـەلایـدا تێـبپـەڕی بـەڵام ئـەو قـۆڵی گـرت و گـەڕاندیـیەوە شـوێنی خـۆی بـەسەرسامـی سـەرنجی ڕووخـساریـدا



||ئـەفسانـەی مـانگ و خـۆر||Where stories live. Discover now