#2

411 20 14
                                    

Odată ce ajung la Capitoliu ma duc la vila presedintei Paylor, doar ca presedinta Paylor nu e acolo...
In locul ei era nepoata presedintelui Snow, Ann!!
-Mai, mai, mai. Pe cine avem aici!?  Nu e chiar Joesma Mellark!?
-Unde e presedinta Paylor?!
-Ea nu mai contează acum. Contează faptul ca Jocurile Foamei revin! Hai dragă, locuitorii Panemului asteapta.
O aeronava coboară si ne escorteaza pana sus.
-Asa, sa-ti explic: Unchiul meu folosea,  demult, o tehnica care a aplicat-o si pe tatal tau:viespechestrarea (nu stiu daca am scris bine). Tehnica asta am aplicat-o pe toate tributurile in viața. Ei for lupta ca o singura persoana: adulti vs. copiii lor. Incitant nu?
-Stai! Care sunt tributurile in viata si copiii lor??
-Pai adulții sunt : Kattnis, Peeta, Beetee, Haymitch, Annie, Enobaria, Johanna.
Copiii lor : pai evident tu cu fratele tau, nepoata lui Beetee, Cashmere, baiatul lui Finnick si Annie, Jason, gemenii Enobariei, Mack si Rose. Haymitch si Johanna nu au copii.
6 vs. 7  Mi se pare corect. Cineva va castiga doar când toti cei din echipa adversă mor.
-In primul rand, nu e deloc corect. Adulții sunt in avantaj.  Si in al doilea rand, copiii nu vor putea sa-si ucidă părinții iar Cashmere nu va putea in veci sa isi lichideze bunicul.
-Asta e rolul acestui joc. O lume fara copii.


Hei lume! Deci încă nu cred ca au murit Finnick, Castor si Prim. A trebuit sa citesc de cel putin doua ori fragmentul când a murit fiecare. *lacrima*

Jocurile FoameiUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum