Urmatorul moment când ma trezesc realizez ca ma aflu iar in scorbură, alaturi de Jason. Când el vede ca m-am trezit ma intreaba cum ma mai simt.
-Ma simt foarte bine dar am auzit o lovitură de tun inainte sa lesin.
-Pai am omorat-o pe Rose. Inainte ca (,) Cashmere sa il omoare pe Mack. Uite, ia si mănâncă, zise el si îmi pune in mana un copan.
-Mersi. Mersi pentru tot.
-N-ai pentru ce. Apropo, te iubesc.
-Si eu.
Apoi se apropie de mine si ma sărută. E prima data in viața când simt senzația asta. E ca va care ma zguduie înăuntrul meu. Ne desprindem unul de altul doar ca sa aud niste voci de afara.
-Sssss, ii spun lui Jason, îmi iau cutitul si ies din scorbura inainte ca el sa ma oprească. Ma ascund intr-un tufis si astept pana când cele doua persoane vin langa mine. Când vad cine sunt, aproape am leșinat: era Finnick!!! Tatăl lui Jason!!! Mai era cu un bărbat care cred ca este Castor. Trag cu urechea la conversația lor:
-Crezi ca a murit?il intreaba Castor pe Finnick.
-Mai mult ca sigur ca o sa moară in....
Atunci se auzi o lovitură de tun.
-....acum.
-Oh....
-Stai calm! spuse Finnick punând o mana pe umărul lui Castor. Asa sunt Jocurile Foamei.
Atunci ma dezechilibrez si cad din tufis fix in fata lor. Finnick ridica tridentul in pozitie de luptă. In acel moment am stiut ca mi-a venit sfarsitul. Eram eu impotriva a doi bărbați in toata firea. Nu aveam nicio sansa...doar daca...TBC!!! (to be continued)
Deeeci!! :)) suspansul !!! În fine a durat o GRAMADA de la ultimul capitol si na.... Capitolul este dedicat lui @IngridAlecsiu !!! Mersi de apreciere!! :)))