#8

180 10 3
                                    

Merg împreună cu Jason pana găsim o scorbură intr-un copac destul de gros. El scoate niste paturi pe care le are intr-un ghiozdan si acoperă pământul făcând un loc mai moale si ma lasa pe mine sa dorm acolo. Dar refuz si il trag langa mine. Pentru ca am acoperit intrarea in scorbură ne putem permite sa ne odihnim in acelasi timp. O ținem asa vreo 1 zi jumate, dormind si marcând si band ce aveam. Intr-o zi ne decidem sa mergem la vânătoare. Eu îmi iau arcul si mini-sagetile, iar el isi ia doua cutite. In timp ce eu ochiam o pasăre, aud un fosnait si in momentul acela simt ca cineva ma tranteste la pământ. Incerc sa strig dar acea persoana îmi pune un calus in gura, tot cea ce mai puteam face era sa gem cat de tare puteam.
-Hei, Rose, am prins-o p'asta.
-Si eu l-am prins pe idiotul asta.
Din cate mi-a dat seama cel care ma ținea era fratele lui Rose, Mack.
-Joe! JOE!!
Atunci Mack ma leagă de un copac mai gros. Atunci pot sa o observ pe Rose care il ținea pe Jason.
-Mai, mai, mai! Păpuso, sa stii ca iubitelul tau a tipat întruna după tine, a spus Mark.
-Las-o in pace! a strigat Jason.
-Deci pana la urma o placi! rase Mark.
-Nu... Nu o plac, dar pana la urma suntem aliati!
-Deci nu o sa te superi daca fac asta, spuse Mark si ma lovi cu cutitul peste obraz.
Il vad pe Jason strangand din dinți.
-Bine! Deci n- o sa te superi daca fac asta! spuse el si ma sărută drept pe buze. Si ma sărută pana când nu mai aveam aer si pur si simplu aproape am lesinat.
-Am terminat cu ea. Poți sa o lichidezi, Rose.
-Nuuuu...
Si tot ceea ce am mai auzit inainte de a lesina a fost o lovitură de tun.

Ma întreb ce va urma. Eu stiu, dar voi nu. Muhahaha!

Jocurile FoameiUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum