#3

277 14 5
                                    

-Cum adică o lume fara copii? Mai sunt o grămadă de alți copii in Panem!
-Draga, draga, draga... nu ai inteles... asa vom face cu toți copii din Panem. Voi veti fi doar începutul noii generații.
In momentul acela doi paznici vin si ma apuca de brate si ma târăsc intr-o cabina si ma dezbracă cu forta si îmi pun un costum cu forta. Îmi implanteaza un cip in mana. Ma împing intr-un tub si atunci simt cum ma urca in arena...
Dar... nu ma trimit in arena. Ma aflu intr-o camera întunecată. Atunci de peste tot din jurul meu au venit Cashmere, Jason,Mark, Rose si fratele meu, Arthur, toți părând spetiati si, evident, erau îmbrăcați cu acelasi costume ca si mine.
-Copii, părinții vostri nu o sa va mai recunoască.
Atunci, despartiti de noi de un perete de sticla apar mama, tata, Beetee, Annie, Enobaria, Haytmitch si Johanna. Toți parca au înnebunit când ne-au vazut iar Arthur a inceput sa plângă.
-Stați vreau sa va arat ce am gasit acum 14 ani. S-au carbonizat perfect. (stiu dezgustător ) Apar doi paznici cu o targa pe care se afla cadavrul plin de sânge închegat a lui...

Pam, pam, pam! Cine-o fi? Va rog sa comentați aici inainte sa citiți capitolul următor. P.S. vor fi trei cadavre. Cine le ghicește pe amântrei primeste dedicatie de la capitolele #5 in jos. Ms mult pup.

Jocurile FoameiUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum