gerçekler acıdır

17 4 9
                                    

Gerçekler acıdır.Acıtır.Alış 

Bu sözü iliklerime kadar hissetdim. bu sadece bir söz ama içinde çok şey anlam veriyor: acı sözler,acı gerçekler,acıtan insanlar ve dahası...

İnsanlar her gün: bu gün çok güzel bir gün olacak diyerek kendini umutlandırıb,onu gerçekleştirmeye başlıyor. Ama bilmiyorlarki hayat şaşırtır insanı bazen ,hatta bazen bile olmaz çok zaman. Güldürür,ağlatır,öldürür,şaşırtır,korkutur....

-Şöyle  bir söz vardı- Gülmek herzaman mutlu olmak için değildir. bazen öyle gülmeler vardır ki; en büyük acıları gizlemek içindir.

 Peki ya Acıları üstesinden gelmek mi daha acı verici? yoksa onları başkalarından gizlemek,saklamak mı daha acı verici?... 

Ya da ikisinide birlikte yapmak mı daha acı verir sence?

Acı 3 harfden ibaretdir ama içinde çok şey saklı.

Acı sözler,acı ve acıtan insanlar, acı gerçekler... ve dahası 

Kendime kaç kez soru sordum ama cevab bulamadım. Sorguladım kaç kez yine bulamadım. Bir gün birine sormak kararı verdim.

Sordum birine: neden insan canından çok sevdiyi kişiyi daha ona doyamamışken o gitmek zorunda....?

O ise bunu söyledi: Gerçekler acıdır.acıtır.alış 

Bazıları bunu sorub tamam diyib geçer, bazıları acısına dayanamıyıb yatağında karanlıkta yatağnı ıslatır.

Ama ben yine sorguladım Neden... 

Tabi bunu ona sormadım kendim cevabı bulurum diye.

Yine bulamadım.

Sormadım,sorgulamadım,zaten sorarsam yine sorgulucaktım.

Gitmesine izin verdim tanımadığım insanı.

Sonra kendi kendime sorgulamaya başladım, cevabı bula bilmek için. Ama yine aynı şey oldu..

Neden dedim.... 

Neden yanımda olmadın? Başka soru sordum o sorguladığım şeyi zihnimin bir kenarına atarak. Sonra bulurdum herhalde.... ( Ama tabi yine bulamıycaktım).

Tabi yanımda değildi.. yoktu ama kalbimde idi.

O beni bıraksada, ben onu unutmayacaktım.

Yanımda olsaydı belki de zihmnimi sorularla değilde, beni ne kadar çok sevdiyini, o gelirken beni ne kadar çok özlediyini?....

Ama.... Öyle olmadı. 





gerçekler acıdır.acıtır.alış...Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin