5.Bölüm

463 55 24
                                    


6 gün sonra

Dilan'dan

İnsanlar bazen bir olay yaşar ve bu herşeyin sonudur diye düşünür. Bende öyle düşünmüştüm. Bu evlilik benim sonum olacak diye düşünmüştüm. Ama bazen hayat tam bitti dediğimiz yerden yeniden başlaya biliyormuş. Bazı şeyler insanın hayatında yeniden çiçeklerin açmasına sebep ola biliyormuş.

Tamı tamına 6 gündür bu konaktaydım. 6 gün içinde belkide hayatımda gülmediğim kadar yüzüm gülmüştü. Gülizar anne , Halil baba , Leyla, Baran ve diğer kişiler bana çok iyi davranıyordu.

Vücudumda olan çoğu yara artık iyleşmeye başlamıştı. Ama çoğunun vücudumun çoğu yerinde izleri kalmıştı.

Şimdi Baran'ın odasının balkonunda oturmuş dışarıyı izliyordum. Baran daha gelmemişti. Saat baya geç olmuştu. Şimdiye kadar gelmesi gerekirdi ama o daha gelmemişti.

Odanın kapısı çalınınca hemen üzerimi düzeltip odaya geçmiştim. Kapıyı açıp önümde Leyla'yı görmüştüm. Pandalı bir pijama giymişti üzerine. Çok güzel kızdı , çok nazlıydı hatta baya nazlıydı. Her dakika küsüp babasına ve abisine trip atıyordu.

"Yengee ya ben uyuyamadım belki düğün için elbise seçmeme  yardım edersin diye düşündüm. Zaten abimde gelmedi sende abim gelmeden uyumazsın zaten"

Nerden biliyordu acaba o gelmeden uyumadığımı. Yarın düğünümüz vardı evet herşeyi Baran'ın ailesi ayarlamıştı. Gelinlik seçmekte bana Leyla yardımcı olmuştu.

Ben çok fazla haraket edemediğim için Baran gelinlikleri konağa getirtmiş burada beğenmiştim birini.

Üzerime giyecek fazla birşeyim olmadığı için de baya kıyafet almıştı bana.

"Olur gel güzelim zaten uykum yoktu benim gel yardımcı olayım"

"Ayyy yenge yaa bak seviyorum seni çook hemde biliyorsun dimi?" gülmüştüm. Nazıyla oynanmasını çok severdi. Allah evleneceği adama baya sabr vermeliydi bence.

"Biliyorum biliyorum gel hadi, hangilerini beğendin sen? Bakıyorum da baya kıyafet var elinde zor olacak gibi" elindekileri yatağa bırakmıştı.

"Yok yenge 12 tane elbise var ben 7 tanesini beğendim. Sende karar ver bakalım hangisini giyeyim. Ha birde sana yarın ve diğer geceler için gecelik aldım yenge. Sen şimdi çıkamıyorsun ya dışarıya alış veriş için. Ben alıp getirdim sana bak nasıl yakışır sana bak" aslında gecelik olarak Baran birşeyler almamıştı.

Gülizar anne almak için ısrar etmişti ama ben istememiştim. Baran'ın tişörtlerinden giyiyordum. Baran baya uzun olduğu için onunkiler bana bol oluyordu ve dizlerime kadar geliyordu.
Şu anda üzerimde Baran'ın tişörtü vardı.

"Güzelim gerek yoktu buna ben Baran'ın tişörtlerinden giyiyordum. İyileşince kendim için alırdım neden zahmet ettin ki" gözlerini devirip kanepeye oturmuştu.

"Ya yenge yarın düğün var ve düğün gecesinin akşamı var dimi?" söyledikleri yüzümün yanmasına sebep olmuştu. Yok bu kızın ayarı yoktu. Baran hemen gelseydi keşke yoksa ben utançtan ölürdüm.

"Leyla konuşma öyle, hem düğünse düğün nolucak ki istemiyorum ben bunları bunlar baya açık ya kapalı yeri yok istemiyorum utanırım ben giyemem"

"He aynen aynen giyemezmiş. Zaten abim kendini zor tutuyor sana dokunmamak için. Bunları üzerinde görürse var ya bak üçüzlere hamile bırakır seni demedi deme " gözlerimi kocaman açarak yüzüne bakıyordum.

Ben hiç öyle düşünmemiştim. Baran'ın bana karşı olan duygularının farkındaydım evet ama cinsel bir isteği olup olmadığını hiç anlamamıştım.

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: 4 days ago ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

ROJİNAMIN ( Doğan güneşim )Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin