Kahvaltı

0 0 0
                                    

Bölüm müziği:

Je te laisserai des mots-Patrcik Watson

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

-Almira. Bir gelsene.

(Bana seslenildiğini duyunca ipi yere bırakıp o'nun yanına koştum. Arkasında birşey saklıyordu.)

Efendim?

-Gözlerini kapat ve arkanı dön.

(Dediğini uyguladım ve arkamı döndüm. Saçlarımı önüme atmıştı ve elleri boynumda geziniyordu. Tenime değen soğukluktan dolayı irkilmiştim.)

Açabilir miyin artık gözlerimi?

-Açabilirsin.

(Gözlerimi açtım. Elim boynuma gitti ve soğukluğun ne olduğunu anladım. Bu bir kolyeydi. Ucunda sonsuzluk işareti ve bir A harfi vardı. Gözlerimi şaşkınlıkla ona çevirdiğimde utanmıştı. Elini ensesine koydu ve yere eğilip bakmaya başladı. Kızarmıştı. Ve bu haliyle çok sevimliydi.)

Bu çok güzel. Teşekkür ederimm. Ama buna gerek yoktu gerçekten. Yine de çok teşekkür ederim.

(Onu kendime çekip sarıldım. Kokusu çok güzeldi. Sıkı sıkı sarıldım ve o öylece kala kalmıştı. Sanırım şaşırdı. Yinede bu hediyesi için çok mutluydum.)

-Imm eğer beğenmediysen söyleyebilirsin daha güzelini alırım.

(Bana beklenti dolu gözlerle baktı ve bilmiyordu ki bana verilen en büyük hediye oydu. Çenesini başıma yasladı ve oda bana sarıldı. Utandım ve heyecanlandım.)

Hayır hayır gerçekten çok beğendim. Çok teşekkür ederim. Bunu sonsuza kadar saklayacağım. Her baktığımda seni hatırlayacağım emin olabilirsin.

(Bana baktı ve gülümsedi. Ona baktım ve gülümsedim. Gerçekten bana verilen en büyük hediye oydu. Hala sarıldığımızı fark edince utanarak geri çekildim. Oda bende kızarmıştık. Tekrardan teşekkür ettim ve ikimizde oyunlarımıza kaldığımız yerden devam ettik.)

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Sabah alarmın sesi ile değilde telefonuma gelen bildirim sayesinde uyanmıştım. Telefonumu elime aldım ve bildirimlere baktım.

@alp_sncrr7: Günaydın sevgili avukatım. Nasılsınız?

@almira_krhnn7: Günaydın sevgili müvekkilim. İyiyim siz nasılsınız?

@alp_sancrr7: İyiyim teşekkür ederim. Erkenden yazdığım için kusuruma bakmayın. Güne sizinle başlamak istemiştim. Müsaitseniz eğer beraber kahvaltı yapalım mı?

@almira_krhnn7: Affedersiniz, anlamadım?

@alp_sncrr7: Lütfen yanlış anlamayın. Amacım sizi kahvaltıya davet etmekti.

@alp_sncrr7: Peki cevabınız nedir? Sizin için uygun mu?

@almira_krhnn7: Sorun değil. Bana uyar. Siz konumu atın bende hemen hazırlanıp geliyorum.

@alp_sncrr7: Konumu atmama gerek yok sizi bizzat ben alacağım. Hazır olduğunuzda mesaj atmanız yeterli. Kapınızın önüne olacağım. Ayrıca itiraz istemiyorum. Acele etmenize gerek yok nede olsa önümüzde uzun bir gün var ;)

@almira_krhnn7: Şeyy pekii. 20 dakikaya hazır olacağım emin olabilirsiniz. Görüşürüz.

@alp_sncrr7: Görüşelim Almira Hanım;)

Kurduğu cümle karşısında afalladım. Neden afalladım bilmiyorum ama şaşırmıştım. Tebessüm ederek yataktan kalktım ve heyecanla dolaba ilerledim. Sade ve şık bir kombin yaptım. Hafif bir makyaj ile çok güzel olmuştum. Saçlarımı at kuyruğu yaptım ve perçemlerimi serbet bıraktım. Hazırdım.

@almira_krhnn7: Hazırım Alp Bey. Dışarı çıkıyorum.

Alp'in anlatımından;

Gelen mesaja tebessüm ederek arka koltuktaki mavi, beyaz gülleri aldım ve arbadan indim. Şık görünüyor muyum diye aynadan kendime baktım. Saçlarıma ve kendime çekidüzen verdim. Abartıyor muydum? Çiçek çok mu abartı olmuştu? Yok niye abartı olsun. O bunların daha fazlasını hak ediyor. Apartmanın kapısı açıldı ve çıkan kişiyi görmemle bozguna uğramam bir oldu. Bu Almira mıydı gerçekten? Bu kadar güzel olmamalıydı. Katil edecek beni güzelliğinden dolayı haberi yok. Sanırım bugünde birileri zarar görecek.

Almira'yı baştan aşağı süzmeye başladım. Lan gerçekten çok güzeldi. Bu kıza bu kadar güzellik çok fazla. Almira yüzüme utanarak bakıyordu. Uzun süredir onu izlediğimi fark ettiğimde boğazımı temizledim ve yüz ifademi düzeltmeye çalışarak ona baktım. Birşeyler demeliydim. Hadi Alp. Konuş.

Alp- Almira Hanım, her zamanki gibi yine çok güzel olmuşsunuz.

Almira- Teşekkür ederim sizde... Çok şık olmuşsunuz.

Elimdeki buketi ona uzattım.

Alp- Bu çiçekler sizin kadar güzel olmasada lütfen kabul edin.

Almira şaşkın şaşkın bakıyordu. Çok sevimliydi. Utanarak elimdeki çiçekleri aldı ve teşekkür etti. O arabaya ilerlerken bende onun peşindeydim. Kapısını açtım ve arabaya bindi. Çiçekli elbisesi ile masallardan fırlamış gibi görünüyordu. Kapısını kapattım ve kendime hakim olmaya çalışarak sürücü koltuğuna ilerledim. Arabayı çalıştırdım ve yola çıktık. Gözlerim ister istemez ona kayıyordu. Arabayı sürmeye devam ettim. Sessizliği bozan ilk kişi o olmuştu.

Almira- Alp Bey. Görünüşüm.. çok mu kötü görünüyorum? Yakışmamış mı. Sürekli bana bakıyorsunuz da.

Sorduğu soru karşısında ağzım açık ona döndüm. Cidden kendisini çirkin mi sanıyordu?

Alp- Hayır çok güzel olmuşsunuz. Güzelliğiniz karşısında bakmamak elde değil. Ah şey affedersiniz. Birdaha olmayacak emin olun.

Almira- Sorun değil. Teşekkür ederim.

Ellerini önünde birleştirmiş parmakları ile oynuyordu. Heyecanlı mıydı? Bu kızla ne yapacağım ben... Derin bir nefes alarak geleceğimiz yere yaklaştığımızda arabayı durdurdum ve Almira'nın kapısına ilerledim. Kapıyı açtım ve nazik bir şekilde elini tutup indirdim. Restorant deniz kenarındaydı. Mekana girdiğimizde cam kenarında bir masaya oturduk ve siparişlerimizi verdik. Kahvaltımızı havadan suden sohbet ederek geçirdik. Mekandan çıkıp arabaya ilerledik. Almira'yı şirketine bıraktım ve işe koyulduk. Neyse ki Almira'ya bakan pek fazla kişi olmamıştı. Sessiz ve sakin bir gündü. Şirketime geçtim ve işlerimi halletim. Mesaimiz aynı saatte bitiyordu. Şirketten çıktığım gibi Almira'nın şirketine geldim. Dışarıda beklerken onu düşündüğümü fark ettim. Bu kadar fazla düşünmek normal miydi? Bilmiyorum...

Almira'nın anlatımından;

Gerçekten çok yakışıklıydı. Ciddiyim çok çekiciydi. Burnuma buram buram çikolata parfümü geliyordu. Kaçamak bakışlar atsamda fark etmiyordu. Ona bakmamak elde değildi. Verdiği çiçekler hakkında yorum bile yapamıyorum. Kibarlık ona çok yakışıyorduç bu inceliği karşısında etkilenmemem imkansız. Beni şirkete bıraktığında hala onu düşünüyordum. Acaba ne yapıyordu? İşime odaklanamadım bile. Gelen mesaj ile heyecanla telefona sarıldım.

Alp Bey size bir mesaj gönderdi.

Alp Bey adlı kişiyi Alp olarak kaydettiniz.

Alp- Selam. Almira Hanım kapıda sizi bekliyorum.

- Eşyalarımı toplayıp hemen geliyorum Alp Bey.

Eşyalarımı hızlıca toplayıp binadan çıktım. Selamlaştık ve arabaya bindik.

Alp- Almira Hanım müsaade ederseniz eğer özel bir soru sormak istiyorum.

- Tabii buyurun.

Alp- Sevgiliniz varmı?

Yönelttiği soru karşısında afallasamda belli etmedim.

- Hayır. Pekii sizin var mı?

Alp- Benimde Yok.

Kafamı sallayıp önüme döndüm. Beni evime bıraktı ve gitti. Sedef ile ilgilendim ve gerekli evrakları dosyaya yerleştirdim. Kıyafetlerimi değiştirip yatağa girdim. Çok yorulmuştum bugün. Ama güzel bir gündü. Mutlu olmuşum. Onunla takılmak iyi gelmişti.

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Nov 02 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

Bizim Küçük Sırrımız Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin