.....3......

13 2 4
                                    

-Mesélj magadról!-kérdte megint Adél, amire már Szofi is bólogatni kezdett.

-Mit?-kéreztem.Mit is szokás ilyenkor mondani?Pls segítsetek, mert én ebben  nem vagyok annyira jó.Sőt, semennyire...

-Tudod, ilyen általános dolgok-nógatott azt hiszem Kevin.Bár fura, hogy Bianka nem állt mellette úgy, mint Erik mellett Adél.Lehet, hogy a többiek még nem tudnak a kapcsolatukról.Vagy csak nem akarja feltűnően kimutatni az iránta érzett szerelmet, vagy mit tudom én.Lefárasztja a szerelem az agyamat.Na,ezért nincs pasim.Nem azért, mert nem találok egy értelmeset sem....És még egyenlőre nem is akarok.

-Nem is tudom-szégyenlősködtem.

-Kitti egy kicsit lámpalázas-karolt még mindig belém Bianka.

-Jó, de csak tud magáról mondani egy-két dolgot nem?Ahhoz má' elég idős.Vagy segítsek neked szavakat formálni?Mert abban jó vagyok-vigyorodott el.

-Jó-sóhajtottam.-Mármint az elsőre a válasz.Kösz, de inkább nem kell a segítséged.-utasítottam vissza, mire csak megvonta a vállát.-Miért ilyen perverzek?-tátogtam Bianka felé, de ő csak röhögött.-Nah, mit akarsz tudni?-néztem újra Ákosra.

-Mit sportolsz?-nézett a szemembe,miközben beletúrt a hajába.Mindegyiküknek ugyanolyan  a haja.Fluffys.Amúgy stílusos, meg minden, nem vagyok a fodrászok ellen (bár, én is annak tanulok, de mindegy), nem velük van a bajom (nyilván én is ilyen stílusú hajat fogok csinálni, miután végeztem a sulival, a férfifodrászat van tervbe), csak olyan...Nem eredeti, na.Most figyelj.Ha végignézel az utcán, minden második tininek ilyne a haja, de nem hibáztatom őket, mert most ez a trend, meg valakinek jól is áll.De valakinek szörnyen.De vannak társaságok, ahol mindekinek vagy így van, vagy  a homlokára simul, vagy.....bongyor.

De ki vagyok én, hogy megmondjam mi a jó, és mi nem?Vagy ítélkezzek?

Egy nagy senki.

-Focizom-mondtam halkan. Az 5 fiú elkerekedett szemmmel nézett rám, mintha valami UFO lennék.Azért ennyire nem hasonlítok rá...Vagyis remélem...

Általában tényleg ez a reakció, ha valakinek elmondom, hogy mit sportolok.Sokan azt gondolják, hogy ez egy fiús sport, és egy lánytól nem illendő, ha ilyet játszik, de ha egy srác ezt a sprotot űzi, az menő.De haló..Van NŐI futball válogatott is!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

-Baró-biccentett elismerően Krisztián.-Ha itt és most tudsz 50 dekázást csinálni, meghívlak egy mekire.-ajánlotta fel.De kedves.Ezekszerint elhívna.Kihívás?Legyen.Ingyen mekiért bármit.Fiaim, egy dolgot jól jegyezzetek meg az életben.Ha vaki ingyen kaját ajánl fel valamiért, akkor ne habozzatok, fogadjátok el, csináljátok meg az adott feltételt (persze egészséges kereteken belül).És máris az öletekbe hullik  a kaja.Szó szerint.Szerintem ez nem szégyen.

-De nincs labda-mondtam körvenézve.

-Megoldom.Figyelj,és tanulj, Alisham!!!!-kacsintott rám.Öhm..oké....Aki nem tudná, Alisha Lehmann egy svájci női labdarugó, de a Juventusban játszik.

-Hey, Patrik!Oca má' egy kicsit a lasztitokat!-kiáltott oda egy nem messze tőlünk lévő (vagy éppenséggül ülő) tárrsaságnak, akik a színpad tetején ültek, és álltak.De szeretek én is ott lenni.

Ha jól láttam, volt velük 2 kisgyerek is.Egy kislány, és egy kisfiú is, akik egymás kezét szorongatták.Jaj, egyem meg a  kis begyüket, hogy ilyen zabbancs mókusok mind a ketten.

2 lány, 8 fiú.Jó felállás. És ezekszerint az egyik srácot Patriknak hívják.Jó.1 fiú pipa.Marad 7, vagyis nyolc, ha a kissrácot is beleszámoljuk.

Kamu telah mencapai bab terakhir yang dipublikasikan.

⏰ Terakhir diperbarui: Nov 03 ⏰

Tambahkan cerita ini ke Perpustakaan untuk mendapatkan notifikasi saat ada bab baru!

azon a bizonyos délutánon....Tempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang