13. Bölüm

78 14 7
                                    

1 haftadır işler normal ve sakin ilerliyordu. Babam da eve gelmişti onu bir şekilde geçiştiriyordum. Mekan adamlar vs. her şey hazırdı. Sadece doğru bir zamanı bekliyorduk.

Bunu da Rıfat kendi eliyle sağlamıştı zaten.

Onlarda kahve içtiğimde yemek teklifinde ciddiymiş. Bu akşam işten sonra gidecektim.

Bunları düşünürken yanımdaki Beyza da dalgın bir şekilde buket hazırlıyordu.

Hadi benim mevzular çok derin buna ne olmuştu merak etmiştim. 

"Ne bu halin ulan?"

"He?"

"He ne kızım? Ne oldu anlatsana."

"Bir şey olmadı ya."

"Ezel'in annesi  koklayarak anlar bir şey olmuş."

"Off  öyle aşk meşk işte. Gereksiz yani."

"Ne gereksizi merak ettim bak şimdi."

"Bizden olamaz, sadece bu kadar." Dedi.

"Sana bakmayan adamın da anasını si-"

Yanımıza Açleya gelmişti.

"Hayırdır yine kimin annesine sinirlendin?"

"Bizim kız aşık olmuş da."

"Kız hiç anlatmıyorsun." Diyerek Açelya da yanımıza gelmişti.

"Ya öncelikle aşık değilim." Dedi.

Anlamayarak devam etmesi için bekledik.

"İkincisi erkek değil." Diye ekledi.

Şaşırmamıştım çok fazla.

Ama Açelya bir şeyler sormak istiyor gibiydi.

Devam etmesi için bekledik. Gerçekten zorlanıyor gibiydi. 

"Biri var ve benden hoşlandığını söyleyip duruyor. Sadece güvenemiyorum."

Bu benim çatlak kuzen olmasın kaç gündür sessiz gerçi.Bunu ikisine de sormayacaktım. Kendileri paylaşmak istedikleri zaman zaten bana söyleyeceklerdi.

"Zaman vermelisin, o kişi ilgini çekiyorsa kaçmadan korkmadan net olmalısınız." Dedim.

Açelya da sanki kendi tavsiye alıyormuş gibi dikkatlice dinliyordu.

"Elvan haklı." Dedi. 

Beyza da kafasını sallayıp bir kolunu bana diğer kolunu Açelya'ya atmıştı. 

İkimize birden sarılınca tuhafımıza gitse de üzgün olduğu için aldırış etmedik.

Şu an karşıdan biri görse çocuğumuz sanar cidden.Koca bir bebek olsa da sorun değildi.

Beyza bize sarılmaya devam ederken Açelya da sol kolunu benim belime koymuştu.Bu kız da ırzıma geçmeye pek meraklı. Kesinlikle azmıyorum.

Sarılma faslı bittikten sonra işlerimizi hallettik. Dükkanı kilitleyip herkes evine dağıldı.Açelya ile kapının önünde vedalaştıktan sonra arabama bindim.Hazırlanıp onlara gidecektim. 

Eve gidince ekibi bir arada görmeyi tabii ki de bekliyordum. Herkes hazırlanmış oturuyordu.

Onların yanına gidip selam verdikten sonra vakit kaybetmeden odama girdim.

Duşumu alıp hazırlanmıştım. Telefonuma mesaj gelirken aşağıya indim.

Açelya'dan hazır mısın diye gelen bir mesajdı. 

SAHTE GxGHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin