~ Giriş ~

7 2 0
                                    

✨️

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

✨️

Gözlerimi açtığımda henüz tanımadığım bir tavana bakıyordum .
Doğrulmaya çalıştığımda hissettiğim acı buna izin vermemişti , yere uzanıp kafamı yan tarafa çevirdiğimde gözlerim dehşetle açıldı .

Neler olduğunu hatırlamıştım..

İkizim yüzü , vücudu her yeri kanlar içerisinde yerde yatıyordu , gözleri kapalıydı anlık olarak aldığım nefesi tuttum . Ölmüş müydü ? Yanına sürünerek gideceğim sırada göğüsü çok hafif inip kalktı , tuttuğum nefesi uzunca vermiştim.

Yaşıyordu.

Yanına gitmek için bir kez daha sürünmeye yeltenmiştim lakin ağrı o kadar şiddetliydi ki buna izin dahi vermiyordu.

Yavaşça ilk baktığım yere çevirdim gözlerimi , tavan oldukça eski duruyordu . Eski bir depo olmalıydı burası , ama hangi depo ?

Gözlerim etrafta gezindiği esnada yavaş yavaş kararmaya başlamıştı , dışarıdan siren sesleri de duyuluyordu .

Yalnız değildik , bizi bulmuşlardı.

Tam karanlığa gömülecektim ki o yazıya takıldı bakışlarım . 'Park Woobin - Müdür'

Sonrası ne zaman aydınlanacağını bilmediğim bir karanlık ...

.
.

~ 2 gün sonra ~

En son kokladığım ağır koku dolmuyordu artık burnuma , daha temiz bir koku vardı olduğum yerde .

Gözlerimi yavaşça araladığımda yanımda Sanha ve Jinjin vardı .

Hastane odasındaydık , kollarıma bir sürü serum takılmış her yerimden kablo fışkırıyordu .

Sanha destek olmak istercesine elini omzuma koyduğunda Jinjin de aynı şekilde yanıma oturmuştu .

"2 gündür uyuyorsun , gözlerini ilk kez bugün açtın . Nasıl hissediyorsun ?"

"Minho ? Nerede o ? Yaşıyor değil mi ?"

"İkinizi aynı anda bulmuşlar ama onun durumu daha ağırdı . "

Jinjinin sözleri kulağımda yankılanıyordu adeta .

"Yani ne demek bu ? Yaşıyor değil mi ? Gözlerini açacak .."

Jinjin kafasını eğmişti.

"Minhoyu kaybettik."

O an sanki kulaklarım buğulanmıştı duymuyor gibiydi .

Hayır ikizim beni bırakıp hiçbir yere gitmezdi , o bana bunu yapmazdı .

"Yalan söylüyorsunuz ! Bana gerçekleri anlatın nerede şuan ? Başka bir yere mi aldınız onu korumak için . Bu yüzden mi demiyorsunuz bana ?"

Sanha arkasındaki çantadan bir zarf çıkarıp elime verdi .

"Bunu sana kıyafet almaya gittiğimde masanın üzerinde buldum , Minho sana yazmış . Muhtemelen olacakları biliyordu."

Elimdeki zarfı yavaşça açtığımda içerisindeki katlanmış kağıdı da aynı şekilde açtım .

"Moonbin , benim Minho . Bu mektup eline geçmişse muhtemelen ölmüşümdür . Ama üzülme , çünkü ben bu kararı verirken üzülmedim . Artık ağlamayı bırak ve senden son kez isteyeceğim şeye odaklan . Hayatımız boyunca en değer gören hep sensin derdin bana , hep seninle ilgileniyorlar ben evlatlık mıyım derdin . Şimdi sana o şansı veriyorum . Ben olma şansını...  Senden ben olmanı istiyorum, Moonbin değil Minho olmanı istiyorum . Moonbin gibi değil Minho gibi yaşamanı , onun gibi konuşup onun gibi giyinmeni , onun gibi davranıp onun gibi dans etmeni istiyorum . Yani tamamen ben olmanı istiyorum Moonbin . Biliyorum ben avukatım nasıl yapacağım diyorsun ama buna mecbursun . Küçükken gizlice bizi izleyip ders aldığını biliyorum bu yüzden alışman uzun sürmez diye düşünüyorum. Bazı şeyleri açıklayamam fakat bunu benim için yapmak zorundasın bu yüzden iyi düşün Moonbin şimdi hiç olmadığım kadar sana ihtiyacım var .
Minho~ "

Gözümden istemsiz akan yaşa engel olamamıştım .

Kafamı mektuptan kaldırdım yavaşça .

Jinjin ve Sanha bana ne diyor dercesine bakıyordu.

"Benden onun yerine geçmemi istiyor . Artık Moonbin değil , Minho olarak yaşamamı istiyor."

Eveett bebeklerimm ne zaman yazdığımı hatırlamadığım giriş bölümü sizlerle .

Aslında buranın açılmasını bekleyecektim fakat epey sürdü bunu beklemek ve hâlâ açılmadı maalesef.

Benim kendi internetim farklı olduğu için girebiliyorum ama sizlerin ne kadarınızın girip giremediğini bilmediğimden hep erteledim ama hâlâ açılacak gibi durmuyor ve erteledikçe erteliyorum bu yüzden bir risk alıp atma kararı aldım .

Şuanlık diyeceklerim bu kadar , bu bölümden sonra ana bölümlerimiz 2 hafta sonra her hafta 1 bölüm olacak şekilde gelecek . 2 hafta dursun bi okunma durumuna bakalım öyle gidişatı ayarlarız ♡

Şimdiden iyi okumalar .
Oy vermeyi ve düşüncelerinizi yorumlarda belirtmeyi unutmayın çiçeklerimm <3

Tiktok: mmoonnjji

You've reached the end of published parts.

⏰ Last updated: 3 days ago ⏰

Add this story to your Library to get notified about new parts!

Not Me | BinhyukWhere stories live. Discover now