W Egan - małym miasteczku otoczonym gęstymi lasami i szarymi chmurami, każdy dzień zdaje się powtarzać w monotonii. Ulice są znane, a twarze z Eagan High School stają się niemal rodzinne. Jednak wśród tych rutynowych spotkań kryją się historie, które nie docierają do nikogo poza ich bohaterami. Clarie Lee, z sercem pełnym marzeń o lepszym jutrze, stara się odnaleźć swoje miejsce w świecie, który czasami wydaje się za ciasny. Każdego ranka wita nowy dzień z nadzieją, że w końcu uda jej się spełnić marzenia o dostaniu się na dobre studia weterynarskie. Jej przyjaciółka Madison towarzyszy jej w codziennych zmaganiach, choć ich życie różni się jak niebo i ziemia. Madison jest duszą towarzystwa, podczas gdy Clarie stara się odnaleźć równowagę w chaosie. Aż do momentu, gdy do ich świata wkracza Jake Langstone — enigmatyczny chłopak, którego mroczna aura i tajemnice przyciągają spojrzenia, ale też budzą strach. Z jego zniszczoną przeszłością i burzliwym życiem, Jake staje się katalizatorem zmian, które będą miały wpływ na obie dziewczyny. Jego obecność w Egan jest jak cień, który pojawia się nagle, zasłaniając słońce. Clarie nie wie, że jej decyzja o pomocy Jake'owi otworzy drzwi do emocji, których nigdy się nie spodziewała. Ta historia to nie tylko opowieść o miłości, ale też walce z demonami, które czają się w ciemnościach. W miarę jak Clarie i Jake zbliżają się do siebie, oboje muszą stawić czoła wyzwaniom, które mogą zburzyć wszystko, co znają. Czy ich uczucia przetrwają najciemniejsze chwile, czy też staną się ofiarami przeszłości? W Egan nie ma miejsca na błędy, a życie często zaskakuje w najmniej oczekiwanym momencie. Egan nie zapomina, a każda historia jest niemal wyryta na grobie. Każdy o każdym wszystko wiedział, ale jakim sposobem nikt nie wiedział nic o Jake'u. Chłopak pojawiał się i znikał, jakby jego śladu nikt nie widział. Miał być koszmarem każdego, także jej, a stał się jej marzeniem. Mamy ostrzegały przed taką osobą, a Clarie podjęła się wyzwania naprawienia chłopaka.
To zaledwie początek ich historii, w której ból, nadzieja i miłość przeplatają się w zaskakujący sposób. Jak potoczy się ich los? Czy będą w stanie przetrwać burzę, która nadchodzi?
Ich mokre pocałunki będą niemal piec w nocy, kiedy będą sobie uświadamiać jak bardzo nie pasują do swoich światów.
Czy mimo tego Jake postanowi zatańczyć niebezpieczny taniec z jej duszą i nie pomyli kroków?
Wejdź do świata, gdzie granice między życiem a śmiercią zacierają się w mgnieniu oka.
To nie tylko pusty romans, a historia o młodzieży, która codziennie balansuje na krawędzi, wciągana przez używki, przemoc i walkę o przetrwanie. To nie tylko książka; to przestroga. Poznaj ich historię i zobacz, jak wygląda życie, kiedy brak nadziei staje się codziennością.
CZYTASZ
MAYBE IN ANOTHER LIFE
RomanceWitaj w Egan, gdzie w murach Eagan High School spotykają się dwie dusze, próbujące odnaleźć się w świecie pełnym bólu i nadziei. Clarie Lee, urocza blondynka z zamiłowaniem do muzyki z lat 90., marzy o życiu, w którym miłość i bezpieczeństwo zajmują...