♥ Heart Trouble?

1K 112 6
                                    

Part:Ahop

(​ေျပာဖို႔က်န္​ခဲ့တယ္​ soo ကို kai ကမနမ္​းမိပါ ဘူး ..sooလန္​႔ၿပီးမ်က္​စိမွိတ္​လိုက္​မိတဲ့အခ်ိန္​ မွာ Chanyeolမိသြားတာ....soo တို႔အိမ္​​ေ႐ွ႕နားက ကစားကြင္​း မွာ ဆို​ေတာ့ chanyeol နဲ႔ suho အိမ္​ျပန္​လာ​ေတာ့လွမ္​းျမင္​လိုက္​တာ.. ႐ုပ္​႐ွင္​ ​ေတြမွာျမင္​ဖူးတယ္​မလား ကစား​ကြင္​းအ​ေသး စား​ေတြ​ေလ.. အဲ့လိုဆို​ေတာ့ ကာထားတဲ့ ဝန္​း မရိွဘူး​ေပါ့.. Chansu တို႔ကအ​ေဝးက လွမ္​းျမင္​လိုက္​​ေတာ့ soo က ၿငိ္​မ္​ၿပီးအနမ္​းခံ ​ေနတယ္​ထင္​သြားတာ​ေပါ့ ..သူ႔သမီးငယ္​ငယ္​ ​ေလးနဲ႔ နမ္​းတတ္​​ေနၿပီဆိုၿပီး​ေဒါခီးသြားတဲ့ chanyeol ကို suho ​ေတာ္​​ေတာ္​႐ွင္​းျပလိုက္​ ရတာ​ေပါ့.. Lulu က​ေတာ့ Kaiကိုငယ္​ငယ္​ တည္​းကႀကိဳက္​တာ ..အခုထက္​ထိ..

%sooကို တကယ္​က kai ​ႀကိဳက္​ခဲ့တယ္​ အခုအခ်ိန္​ထိ ရင္​ခုန္​တုန္​းပဲ soo ကို...)

(.LuKai ကိုလည္​း အဆင္​​ေျပ​ေအာင္​ လုပ္​​ေပးပါ့မယ္​ Sesooျပန္​ စပါၿပီ​ဗ်ိဳး... ့ .ဟီး အ​ေရးအသားမ​ေကာင္​းလို႔ မီးအားနဲ ပါခ်င္​့ XD )

At Sehun Home"

"Hello, ​ေအး​ေအး.. Chen ငါ့ကို​ေစာင္​့မ​ေန နဲ႔ဦး​ ငါ​ေနာက္​က်မွာမလို႔ .. အာ.. ရတယ္​ ရတယ္​ ငါ့ဘာသာ လာခဲ့မယ္... ေနာက္​​ေ​ရာက္ မွဖုန္းဆက္မယ္ အို​ေ​​​​က"

​ေျပာျပီးတာ နဲ့ sehun ရွပ္အက်ီျဖဴကို ၾကယ္သီးမတပ္ပဲတန္းလန္​း​​​​ထားျပီး ​ေဘာင္းဘီ ရွည္  စြပ္လိုက္သည္.. အခန္းထဲ ​​ေဝ့့ ၾကည္​့မိ​ ​ေတာ့

"ဟီး... ရွုပ္ေ​နတာပဲ..."

မွန္ထဲျကည့္ျပီး သူ့ဆံပင္​ေ​​​ရာင္စံု​ေ​လးကို လက္ထဲ Jelထည့္ျပီးလိမ္းလိုက္သည္ ... ​​ေ​​​​​ခါင္းျဖ္ိးဖို့မစဥ္းစား​ေ​​​တာ့.. လက္နဲ့​ထိုး ဖြျပီး ​​ေ​တာ့​ေအာက္​​ေျပးဆင္​းလာသည္​..

Lay> om... Hun! ဘယ္​လို​ေတြျဖစ္​​ေနတာလဲ.. လာခဲ့ .. ၾကည္​့စမ္​းၾကယ္​သီး​ေတြလဲမစုံဘူး တပ္​ထားတာ

​layထမင္​းစားခန္​းထဲကလွမ္​း​ေခၚရင္​း အနား​ေရာက္​လာတဲ့sehunကိုၾကယ္​သီးတပ္​ ​ေပး​လိုက္​တယ္​.Sehun က​ေတာ့ စားပြဲ​ေပၚက ​ေပါင္​မုန္​႔ ​ေထာပတ္​ သုတ္​တစ္​ခ်ပ္​ကို ပလုံးပ​ေထြးထိုးထည္​့ရင္​းစား​ေနတယ္​..

My Baby Boo ♡ HunSoo♥sesooWhere stories live. Discover now