SOMETHING

1.6K 151 5
                                    

Morning!!!

''Sehun...ဒီမွာ ေကာင္မေလးတစ္ေယာက္မငး္နဲ႕ေတြ႕ခ်င္လို႕တဲ့''

''Nae???.... nugu???

ကြ်န္ေတာ္ ထူးထူးျခားျခားျဖစ္သြားတယ္.. ဘယ္သူလာရွာတာလဲကြာ... သူ႕မွာ မိန္းကေလးသူငယ္ခ်င္းမရွိပါဘူး.. အေတြးေပါငး္စံုနဲ႕အျပင္ထြက္ျကည့္လုိက္ေတာ့... ေဟာ... ေတြ့ပါျပီ...

''Arr.......Soo!!

၀ွားးးး သူမ... Soo.. အ၇မ္းပဲလွေနတယ္.. girl's day --somethingထဲက ၀တ္စံုအနက္ေလးနဲ႕

မေန႕ကေတြ့တဲ့ uniformနဲ႕ေက်ာင္းသူေလးမဟုတ္ေတာ့ဘူး။ဆံပင္ရွည္အလိပ္ေလးေတြကို အနီေရာင္ဆိုး ထားျပီး ႏွုတ္ခမ္း ရဲရဲေလးနဲ႕အရမ္း sexy ျဖစ္ေနတယ္ သူမ်က္လံုးေတာင္မခြာနိုင္ေတာ့... ေငးေနမိတာ အသက္ရူဖို႕ေတာင္ေမ့ေလ်ာ့ေနမိတယ္...

'' Hun...Hun..ah... wae? anjoha?

မျကိုက္ဘူးလားလို႕ေမးလိုက္တဲ့ soo ေျကာင့္ ျပာျပာသလဲနဲ႕

''Arni.. arni... joha... joha.... neomu..joha.... yepota.. ^-^

soo ျပံဳးျပီး သူ႕လက္ေမာင္းကိုလာကိုင္တယ္ျပီးေတာ့... jaki... karja..တဲ့..

''Unn!!....soo... ဘယ္ကိုလဲ.....

Soo မ်က္စိေလးေတြမွိတ္သြားေအာင္၇ီရင္းန႕ဲ ''arr...jaki ကလည္းကို္ယ့္ကိုကိုလဲျကည့္ပါဦး...''

sehun,သူလည္းကိုယ့္ဘာသာကိုယ္ျပန္ငံု႕ျကည့္မိေတာ့မွ... ရားးးး black suit အျပည့္နဲ႕ ကိုယ့္ကိုျပန္ေတြ႕ လိုက္ရတယ္...ဒါဆို....အခုက... partyသြားဖို႕လား????

''yehet... soo..mianae..mianae, jaki...ya ကိုယ္ေမ့သြားတယ္ကြာ

သူ soo ကိုအခ်ိဳသာဆံုးျပံဳးျပျပီး soo မ်က္နွာေလးကိုဆြြဲေမ့ာလုိက္တယ္... soo က မ်က္ေစာငး္ေလးထိုးျပီး ''မရဘူးကြာ...မရဘူး... ေမ့ေနတယ္ဆိုေတာ့ အျပစ္ေပးရမယ္ လာခဲ့''

soo လက္ေလးနွစ္ဖက္ကကြ်န္ေတာ့္လည္ပင္းကိုဆြဲကိုင္လိုက္တယ္...အျပစ္?ဟာဟ ေက်ေက်နပ္နပ္ျကီးခံ တာေပါ့...နူးည့ံတဲ့အျပစ္ေလးပါပဲ...

''ok ok ေပးပါ ကိုယ္လက္ခံပါတယ္ဗ်ာ...

ဆူညံေနတဲ့ရင္ခုန္သံေတြျကား soo ကိုယ္ေလးကိုက်ြန္ေတာ္ဖက္ထားျပီး မ်က္လံုးေတြမွိတ္လို့ soo ေပးမဲ့ အျပစ္ကိုေစာင့္ေနလိုက္တယ္...

My Baby Boo ♡ HunSoo♥sesooWhere stories live. Discover now