U know?..it's SPICY!

2K 146 30
                                    

Part -yeol set(ship sam)

Sooလမ္​း​ေလ်ာက္​ရင္​းပတ္​ဝန္​းက်င္​ကို​ေငးၾကည္​့မိသည္​... သူသူကိုယ္​ကိုယ္​သြားလာ​ေနၾကတဲ့​ေက်ာင္​းသူ​ေက်ာင္​းသား​ေတြကို​ေတြ႔​ေနရတယ္​..သူမ်ား​ေတြအတြက္​ကဘာမွမထူးဆန္​း​ေပမဲ့တစ္​​ေယာက္​ထဲလမ္​း​ေလ်ာက္​လာရတဲ့sooအဖို႔​ေတာ့..ဟိုဟိုဒီဒီ ​ေပကလပ္​​ေပကလပ္​​ေငးရင္​းစိတ္​ပ်က္​​ေနရတာ​ေပါ့...

Sooစိတ္​ညစ္​​ေနတာ​ေတာ္​​ေတာ္​မ်ားပါသည္​...ဒီ​ေန႔​ေပါ့

သူမရဲ႕baekkieကလည္​းchen oppaနဲ႔အတူတူသူတို႔႐ဲ႕အဘ္ိုးအဘြားဆီသြားလည္​ၾကတယ္​​ေလ..
​ေက်ာင္​းဖြင္​့ရက္​​ေပမဲ့မိသားစုကိစၥဆို​ေတာ့လဲ...
Luluက​ေတာ့မ​ေန႔ကဆံပင္​ေဆ​းဆိုးျပီးေျဖာင္​့တာ..​ေဆးႏွစ္​မ်ိဳး​ေရာၿပီးအနံ႔ျပင္​း​ေတာ့​ေခါင္​းမခံႏိုင္​​ေလာက္​​ေအာင္​မူးၿပီး​ေဆး႐ုံ​ေရာက္​​ေနတယ္​တဲ့..
Xiuxiuက​ေတာ့သူမOmmaကိုမဂၤလာ​ေဆာင္​သြားဖို႔shoppingကူထြက္​​ေပး​ေနရတယ္​ မနက္​ပိုင္​းမလာအားဘူးဆိုပဲ...

Sooကိုommaကလိုက္​ပို႔​ေပးမယ္​​ေျပာပါတယ္​ဒါမဲ့..ဘယ္​သူမွမ႐ွိတဲ့​ေက်ာင္​းကို​ေစာ​ေစာ​ေရာက္​​ေနရင္​​ေယာင္​ခ်ာခ်ာႀကီးျဖစ္​​ေနမွာစိုးလို႔လမ္​း​ေလ်ာက္​လာတာ...

​ေက်ာင္​း​ေ႐ွ႕က​ေကာ္​ဖီကား​ေလး​ေတြ..မုန္​႔ကား​ေလး​ေတြ​ေတြ႔​ေတာ့ sooအာ႐ံ႔ု​ေျပာင္​းသြားတယ္​..

Soo>>Arjussi ..potato-stick ႏွစ္​​ေခ်ာင္​း..bubble tea တစ္​ဘူး.. အာလူး​ေၾကာ္​တစ္​ထုပ္​..​​ေခ်ာကလက္​​ေပါင္​မုန္​႔သုံးထုပ္​..အင္​းး..colaတစ္​ဘူး​ေပးပါ..

Aj>>​အမ်ားႀကီးအား​ေပးတာပဲ..က​ေလးမ​ေလး​ေက်းဇူးပဲ​ေနာ္​

Soo>>nae

Sooမုန္​႔အထုပ္​လိုက္​ႀကီးလက္​က
ခ်ိတ္​ၿပီးbubble teaကိုတျမံဳ႕ျမံဳ႕​ေသာက္​ၿပီး​ေက်ာင္​း​ေပါက္​ဝကဆရာကို​ေတာင္​အ​ေလးျပဳခဲ့​ေသးတယ္​..​ေက်ာင္​းခန္​းထဲမဝင္​ခ်င္​တာနဲ႔​ေက်ာင္းအားကစားကြင္​းဘက္​ထြက္​ခဲ့တယ္​..အဲ့လမ္​းက​ေတာ္​​ေတာ္​​ေလးတိတ္​ဆိတ္​တယ္​​ေျမလမ္​း​ေလးတစ္​ဘက္​တစ္​ခ်က္​မွာပန္​းပင္​ပု​ေလး​ေတြျမက္​ခင္​း​ေတြ႐ွိတယ္​..ၿပီး​ေနာ့လမ္​း​ေလးကိုအုပ္​မိုးထားသလို​ေဘးနားတစ္​​ေလ်ာက္​လုံး ခ်ယ္​ရီပန္​း ပင္​ႀကီး​ေတြ႐ွိတယ္​..ႏွစ္​ခ်ိဳ႕​ေနပါၿပီ...လမ္​း​ေလးကလူသူ​ေယာက္​ကပ္​ရပ္​သြားလို႔ရ႐ုံအက်ယ္​ပဲ႐ွိလို႔လမ္​းသစ္​​ေဖာက္​ထားတဲ့တစ္​ျခားလမ္​းကိုပဲ​ေက်ာင္​းသား​ေတြအသုံးမ်ားတာ​ေပါ့ပိုလဲနီးတယ္​​ေလ...
ဒီ​ေတာ့အခုsoo​လာရာလမ္​းမွာဘယ္​သူမွမ​ေတြ႔တာမဆန္​းဘူး

My Baby Boo ♡ HunSoo♥sesooWhere stories live. Discover now