3-Yeni Evde İlk Günüm

253 9 0
                                    

Sevim hanım yani annem kapuyı çalmamı soyledi.Bende öyle yaptım.

Kapıyı 22-23 yaşlarında çok tatlı bi kız açtı.

"Merhaba Mira Hanım ben Selen buyrun içeri geçin"

Kafa salladım ve içeri geçtim.Oha evin içine bak bee.
"Buyrun odanız bu tatafra" diyerek merdivenlerden çıkmaya başladı.

3 kat çıktıktan sonra çatı katına geldik.
"Mira hanım oda--"
"Lütfen bana Mira de"
"Peki Mira senin odan burası bavulunu birazdan şoför getirir.Sende eşyalarını yerleştirirsin."

Bende kafa salladım.
" Bu arada Saat 19:00 da akşam yemeği yenilcek."
"Peki"
Odama bakınmaya başladım.Duvarlar toz pembeydi.Çift kişilik beyaz bir yatak vardı.Üzerinde pembe yatak örtüsü vardı.Tavandan aşağı doğru sarkan pembe tül vardı.Neyim ben 10 yaşında bi çocuk mu?Beyaz makyaj masası, 5 kapılı beyaz dolap ve  beyaz çalışma masası oda takımı tamamlıyodu.Duvara monte edilmiş 106 ekran televizyon vardı.

Eşyalarımı dolaba yerleştirdim.Sonra çalışma masasının üzerinde duran macbook a ve iphone 6 plus'a gözüm takıldı.Bunlar benim miydi yani?

Bi anda içeri Selen girdi.

"Mira Hanım--"
"Sadece Mira Selen unutma"
"Mira yemek hazır Sevim Hanım ve Erhan bey seni bekliyor"
"Tamam geliyorum hemen" diyerek bende Selen'in arkasından bende indim.

---
Evin diğer yardımcısı olduğunu tahmin ettiğim kadın tabağıma makarna ve tavuk koydu.Bardağıma ice-tea koydu.

Teşekkür ederek yemeğime başladım.Öksürük ile yemeğim bölündü.
"Miracım odanı beğendin mi?"
"Evet Sevim Hanım"
"Bana anne diyebilirsin"
"Uzun zamandır kimseye anne demedim demek istemiyorum da"
Sevim hanımın gülen yüzü düştü.
"Ama teyze diyebilirsin değil mi"
"Demeye çalışırım"

"Bu arada çalışma masanın üzerinde macbook ve telefon vardı onlar senin sana sormadan teletonu aldık ama umarım beğenirsin"

"Sağolun beğendim.Telefona bu kadar para harcamanıza gerek yoktu"

"Amaan sen 3 bin liraya para mı diyorsun"

Oha ya biz 50 lirayı zor buluyoruz bu kadın 3 binden bahsediyo.

" Yarın 3 kredi kartında sabah masanın üzerinde olur şifreleri de kağıda yazıp bırakırız hepsi limitsiz istediğin şeyleri alabilirsin"

"Ben bunları kabul etmem gerek yok"

Aslında gerek var.Yeni kıyafetlere ihtiyacım var.

"Nasıl kabul etmezsin sen bizim kızımızsın bize ait olan herşey senindir.

"Peki" diyip odama çıktım.

Masanın üzerinde olan telefonumu aldım.İlk defa telefonum olmuştu.Masadayken evin internetinin şifresini  söylemişlerdi.

Şifre:Erhansevim95 ti

Hemen şifreyi yazıp uygulamaları yüklemeye başladım.Telefonu şarja takıp duşa girdim.

Çıktıktan sonra yatağıma girdim.Yeni evimde ilk gecemdi.

Sınır 3 vote.

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Jul 18, 2015 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

EvlatlıkHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin