merhabalaarr✨ bu bölüm yine çok uzun oldu (7k kelimeli🥹) o yüzden yorumlarınızı özellikle bu bölümden esirgememenizi istiyorum (umut ediyorum🥺) çünkü yazarken baya vaktimi aldı, buyurunuz bol düzyazılı yeni bölümümüz.. iyi okumalar!!!💗
-
"Bu yaptığınızın başımıza bela olacağını tahmin etmeliydim."
Sabahın erken saatlerinde, Youth Lisesi'nin bahçesinde Busan'a gitmek için okulun otobüslerine valizlerini yerleştiren öğrenciler arasında dolaşan bir bilgi hızla yayılırken Namjoon başlarına gelecek felaketi öngörmüş ve onlarla yanacağını bildiği arkadaşlarını bir kenara çekmişti.
"Ne var?" diyerek homurdanan Taehyung, öğrencilere bakarak bir çocuk gibi kollarını göğsünde birleştirdi. "Ben de bu okulun bir öğrencisiyim ve bu geziye katılabilirim."
Fakat bu özgüvenli konuşmasından hemen sonra, kalabalık öğrenci topluluğunda öne çıkan bir ses yüzünden neden bu geziye katılamayacaklarını anlamışlardı.
"Tek kişilik odalarda iki kişi mi kalacağız?!" Oda listesini elinde sallayan Jimin, kontrolsüz bir şekilde bağırarak görevli öğrencinin üzerine yürüdü. "Buna sebep olan şey ne?"
Görevli öğrenci okulun çatlak öğrencileriyle uğraşmak istemediği için bir iki adım gerilemiş ve sakin bir şekilde kendilerinden uzakta, bir ağacın altında toplanmış olan beşli öğrenci grubunu işaret etmişti.
Taehyung, Seokjin, Yugyeom ve Yoongi'nin çıkardığı karmaşıklıktan dolayı Namjoon her ne kadar kendisinin de yanacağını bilse de, kalabalık öğrenci grubunun hepsinin birden kendilerine bakmasıyla arkadaşlarından birkaç adım uzaklaşmış ve topu onlara bırakmıştı.
Sadece biraz huzur ve eğlence için gittikleri gezide, fazlalık öğrencilerin getirdiği fazla öğretmenler yüzünden yeniden yapılan oda düzenlemesi başlangıçta kaosa sebebiyet verse de, sanırım gezinin geri kalanının da böyle olmamasını ummaktan başka yapabilecekleri bir şey yoktu. Kayıt tarihinin bitiminden sonra, geziden sadece bir gün önce aralarına katılan öğrencilerden birinin delta olması onların ağzını kapatmış ve başka bir sorun çıkmamasını dileyerek otobüse binmelerine neden olmuştu.
Fakat ilk çatırtı, otobüse biner binmez başlamıştı bile.
Sonradan geziye katılan bu dörtlünün Jungkook'un bindiği otobüse binmek istemesiyle birkaç kişinin daha düzeni bozulurken yeri gasp edilmiş olan dört öğrenci, deltanın ''sıkıyorsa söylenin'' dercesine bakan gözleri eşliğinde sessizce diğer otobüse geçmiş ve yolculuk en sonunda başlamıştı.
En arkadaki beşli koltuğu ele geçiren öğrencilerin şımarıklığı ile, tabii.
Cam kenarına yerleşmiş olan Namjoon kulaklığını takarak yanındaki dörtlüyü umursamamaya çalışıp yolculuğun keyfini çıkarırken aynı şey, yanında ilk kez otobüs yolculuğu yapacak olan dörtlü için geçerli değildi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
nineteen's kitsch ➳ taekook
Fanfictionjungkook kendisini eleştiren herkese orta parmak gösteren türden bir omegaydı, taehyung ise gözlerini bu omegadan alamayan bir delta