UWAGA!
Teraz w rozdziałach będą pojawiać się tematy związane z samookaleczeniem itd. i sceny 18+ (jeśli uda mi się je napisać XDDDD). Jeśli te tematy cię obrzydzają, proszę nie czytaj dalej tego ff. Dziękuję za uwagę 🦦//Autor- Felix kurwa!
- Przepraszam... J...ja nie chciałem... N... nie dałem rady... Przepraszam Hyunjin...
Trzymałem blondyna na kolanach i bandażowałem mu ręce. Po jego nadgarstkach spływała krew. To było okropne... Nie zdążyłem mu pomóc... Hyunjin ty idioto..
Twój najlepszy przyjaciel się pociął a ty nawet nie zauważyłeś że coś było nie tak...- Felix to ja przepraszam... Nie zdążyłem zareagować...
Chłopak wtulił się we mnie i próbował się uspokoić.
- Hyunjin obiecałem ci że do ciebie przyjdę jak coś się będzie działo i oczywiście nie dotrzymałem tej obietnicy...
- Lix zapomnij o tym. - Pogłaskałem go po głowie i przytuliłem go mocno. - Jesteś moim najlepszym przyjacielem i nie chcę cię stracić.. Reszta też nie...
- Błagam nie mów im o tym... Po prostu powiedz że się popatrzyłem lub coś...
- Dobrze ale ty nie rób już nic głupiego. - Wybrałem mu łzy i przykryłem go kołdrą. - Pamiętasz jak ty i I.n podpaliliścir wodę?
- Mhm. Nadal nie wiem jak to zrobiliśmy hah.
- Albo jak graliśmy w chowanego i Minho i Jisung schowali się w szafie i wiesz do czego prawie doszło.
- Taaa... A później się na nas obrazili bo im przerwaliśmy. Myślisz że pomiędzy nimi coś jest?
- Wydaje mi się że tak.
- Słodko razem wyglądają w sumie.
- Tak samo jak my... - Zaśmiałem się nerwowo i spojrzałem na nadgarstki chłopaka.
- A pamiętasz jak się pocałowaliśmy?
- Uh jakbym mógł o tym zapomnieć?
- Nie wiem. A... Gdyby Binnie nie kazałby ci mnie pocałować to być to zrobił...? W sensie gdybyśmy nie grali w butelkę i no...
- Sugerujesz mi coś?
Gdyby nie to że w tym momencie do pokoju wpierdolił Minho, blondyn pewnie by mnie pocałował...
- POBUDKA GEJE. O jezu, Lix... Co ci się do jasnej cholery stało?- Opatrzyłem się...
- Yhm... Oparzeń nie powinno się bandażować... - Minho nie wyglądał na przekonanego.
- Dobra idź do swojej wiewiórki bo pewnie panikuje że zniknąłeś czy coś. - Wtrąciłem.
- Pierdol się.
- Nawzajem.- Z Felixem. - Dodał chłopak i wyszedł z pokoju
- No debil... - Spojrzałem na blondyna a on tylko się uśmiechnął rozbawiony.
CZYTASZ
Fallen Love (Hyunlix)
RomanceHejo z góry przepraszam za wszystkie błędy ortograficzne ale nie jestem najlepszy z polskiego shshshsh... w książce będą poruszane tematy związane z samobojstwem itd i sceny 18+ (jeśli uda mi się je napisać XDDD). Miłego czytania! ⋆。゚☁︎。⋆。 ゚☾ ゚。⋆