Ta książka to Dark Romance. To oznacza, że znajdą się w niej motywy takie, jak:
- moralnie wątpliwi bohaterowie
- przemoc fizyczna i psychiczna
- prześladowanie
- nadużycia
- traumy
- niewola
- wątpliwa zgoda na czynności seksualne
- wulgarny język
- szczegółowe sceny seksu
- inne - książka cały czas się pisze, a więc lista może się wydłużyć.Wasze zdrowie psychiczne jest najważniejsze, dlatego czuję się w obowiązku Was o tym poinformować.
Jesteś nadal ze mną?
Świetnie! Wiem, że jest sporo fanów tego gatunku, ze mną na czele. Tych z Was, którzy są gotowi odbyć ze mną podróż w ciemne zakamarki duszy, witam serdecznie 🥰.
Jak podoba się Wam okładka?
Prośba do Was, Drodzy CzytelnicyZostawcie gwiazdkę, jeśli czytacie. A może i komentarz, nawet, jeśli miałaby to być emotka. To bardzo podbija zasięgi, dzięki temu więcej osób szukających takiej książki będzie mogło ją znaleźć 🥹. Jest różnica, czy zostawicie gwiazdkę pod jednym rozdziałem, czy pod wszystkimi, więc jeśli Wam się podoba rozdział, lub po prostu opowieść, to śmiało! 🙏🏻🤗. Komentujcie, dodajcie Osadę do listy, zaobserwujcie mój profil.
Jestem też otwarta na Wasz feedback. Macie uwagi do treści, stylu, lub organizacji? Zachęcam do podzielenia się!
Pomysły również są mile widziane. Ostatnio powstał paproch, kto wie, co tym razem...Ja ze swojej strony obiecuję nadal pracować nad swoim warsztatem, by dostarczyć Wam porządną dawkę emocji. Mam nadzieję, że do tej pory w poprzednich książkach mi się to udało 🫡.
Organizacyjnie
Na ten moment jest 5 rozdziałów. Będę publikowała od razu, zaraz po redakcji. Postaram się pisać jak najwięcej, jednak rozdziały są dłuższe, niż w mojej poprzedniej książce, a świat i bohaterowie trudniejsi, bardziej skomplikowani. Dlatego proszę Was o cierpliwość ☺️.
Pierwsze 3 rozdziały „na start" pojawią się w weekend. Jestem bardzo ciekawa Waszej opinii!
To co, kto wchodzi ze mną do ciemnego lasu? 🖤
Pora, aby nasz Łowca wyruszył na polowanie. A zatem,
do przeczytania! 💋
CZYTASZ
Osada [+18] [Dark Romance]
RomanceUciekaj, sarenko. Bestia zaczęła polowanie, a Ty jesteś na celowniku. Uprzedzam - ta książka nie jest ładnym romansem. Jest szorstka, surowa i niecenzuralna. Tutaj miłość nie pachnie różami, tylko mokrą ziemią i pierwotnym instynktem. Akcja rozkręc...