"Kara kara ne düşünüyorsun amk?"
"Beomgyu niye gelmedi ki bu gün? Bir şey mi oldu acaba? Sorsana Yeonjun'a.
"Çok merak ettiysan sen sor. Kai de var ona sor. Hem siz sevgili değil misiniz amk?"Sormak istese de ne olduğunu öğrenmekten hem korkuyor hem de çekiniyordu. Soobin doğru diyordu bir sevgililik mevzusu vardı aralarında ancak ikisi de bu yönde doğru düzgün bir adım atmıyordu.
"Sence bir sorun var mıdır?"
"Yok be abi ne olc-"
"Niye sustun lan?"Soobin'in baktığı yöne doğru baktığında gözleri yanmaya başlamıştı. Sanki göğsüne bir mızrak saplamışlarda bedenindeki tüm kanlar oluk oluk akmış gibi. Öyle bir histi ki içindeki 15 dil bilse yine anlatamazdı.
Beomgyu gelmişti fakülteye. Gelmişti gelmesine ama dudağının kenarı patlamış, sol kaşı yarılmış, yanağı morarmış bir vaziyette gelmişti.
"Beom? BEOMGYU?"
Koşarak gitmişti yanına. Tek istediği gördüğünün yanlış olmasıydı. Tam şuan hayat dursun istemişti.
"Yüzün..."
"Sen nereden çıktın ya? Olm Taehyun'a haber verin mi dedim sikik piçler!"Beomgyu yanındaki arkadaşlarına kızmış hemen peşinden karşısında hüzünlü gözlerle yüzüne bakan Taehyun'a gülümsemişti.
"Bir şeyim yooook! Of siz de ne tasalandınız amk! Kendinize gelin abi ya karşınızda Choi Beomgyu var sizin. Cenazeme bakıyor gibi davranmayın."
"Ne oldu sana?"Taehyun duyguları ruhundan sökülüp alınmış gibi bir sesle soruyordu sorusunu.
"Kavga ettim. Yine. İbne dediler bende dövdüm."
"Kime?"
"...Sana."Karşısındaki bedenin canı sanki hiç yanmamış gibi bir yumrukta Taehyun atmıştı. Tutamamıştı işte kendisini. Beomgyu böyle saçmalıklar yaptığında onu yerden yere vurup parçalamak istiyordu işte.
"İBNEYİM BEOMGYU! TAMAM MI? Aptal aptal kahramanlıklar yapmaya çalışıyorsun! Bu hale geldin ne değişti? İbne demeleri normal değil mi?!! Yönelimi apaçık ortada olan birisiyim VE SEN SİKİK KAHRAMANLIĞINI YAPMAYA DEVAM EDİYORSUN! Düşündün mü hiç? Taehyun görünce yüreğini sökmüşüm gibi hisseder dedin mi hiç?"
Bir bağırıp bir sessizleşerek tüm sinirini kusmaya çalışıyordu.
"Görmeyecektin ki..."
"Beomgyu senin belanı öyle bir sikerim ki!.. MAL OROSPU EVLADI!"
"Ne bağırdın be car car car! Bi kapa çeneni ya."
"Yalvarıyor resmen. Duyuyorsunuz değil mi? Gel beni ebem sikilene kadar döv diyor."
"Abart."Karşılıklı atışmalarını dinleyen arkadaşları kendilerini tutamayıp güldüklerinde Yeon çok alakasız bir soru soru sorma gereği duymuştu;
"Sahi bu ne zamandan beri ibneler cemiyetinde ön safhada bayrak sallıyor? Beomgyu götümü verdim nidaları atarken bile Taehyun gay gibi hissettirmemişti bana."
Taehyun bir Yeonjun'a bir de Beomgyu'a baktı.
"Yeonjun biliyor mu?"
"Abi sen çok geriden geliyorsun olaylara yaa. Kai de biliyor Jay de biliyor Soobin ve Won da biliyor."
"Daha bilen var mı Beom?"Taehyun şoklar içerisinde sormuştu sorusunu
"Şey... Hyunjin, Karina, Yeji, Sunoo bir de benim mal kuzenim biliyor işte."
"Gyu keşke tek tek uğraşmasaydın da üniversitenin instagram sayfasından falan duyursaydın."˚‧º·(˚ ˃̣̣̥⌓˂̣̣̥ )‧º·˚
Taehyun
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Deccal Misim Olm || TAEGYU
Fanfiction+82.... KENDİMİ KESİCEM BEN NİYE SENİN ARKADAŞININ YARAĞININ KAÇ SANTİM OLDUĞUNA KADAR BİLİYORUM