~ part 30 ~

191 25 6
                                    

Йой! Нажаль, це зображення не відповідає нашим правилам. Щоб продовжити публікацію, будь ласка, видаліть його або завантажте інше.

Ми мчали трасою на чорній Audi

Йой! Нажаль, це зображення не відповідає нашим правилам. Щоб продовжити публікацію, будь ласка, видаліть його або завантажте інше.

Ми мчали трасою на чорній Audi. Машина на швидкості їхала дорогою, і я відчувала, як мотор потужно гуде під капотом. Міша усміхався, кидаючи на мене хитрі погляди, ніби насолоджуючись і дорогою, і моєю реакцією.
У салоні лунала музика — черговий трек The Weeknd плавно перейшов на Gunna, і я не стрималась, почала підтанцьовувати на місці, притримуючи руками ремінь безпеки.
— Ого, ну ти серйозно налаштована на танці, - кидає Міша, трохи знизивши звук,
з усмішкою на обличчі. — Готова танцювати, а ще 15 хвилин назад кричала, що я ненадійний водій) Вже не страшно?
— Ну, слухай, якщо я не боюся Жориних організаційних здібностей, то і з твоїм водінням якось впораюся, — кажу, і ми обидвоє сміємося, згадуючи нашу розмову з Судаковим, який генерував ідеї для нашого активного відпочинку.
— Жора, мабуть, вдома прописує, хто буде відповідати за шашлики, хто за музику, а хто за танці на барній стійці.
— Ой, я впевнена, що він і Тал ще й розробили цілий список справ на випадок дощу, вітру, шторму...— додаю я, відкинувшись у сидінні. — Ще трохи, і ми отримаємо письмову інструкцію з правилами відпочинку.
— Правила відпочинку від Жори і Тала. Роздруковані, ламінація обов'язкова, — підхоплює Міша, намагаючись не розсміятися, але я бачу, що він ледве стримується.
Ми обоє сміємося, уявляючи цю сцену. Вони завжди такі — Жора з його синдромом відмінника, організованістю і Тал, який піддакує йому у всьому. Хоча ці хлопці явно стали чи не найближчими мені)

in search of myselfWhere stories live. Discover now