~ part 36 ~

100 14 13
                                    

Тренувальний збір перед основною сіткою Євро. Київ. Аеропорт.

Гудіння кавомашини змішувалося з кавою приглушеними голосами пасажирів у зоні вильоту

Йой! Нажаль, це зображення не відповідає нашим правилам. Щоб продовжити публікацію, будь ласка, видаліть його або завантажте інше.

Гудіння кавомашини змішувалося з кавою приглушеними голосами пасажирів у зоні вильоту. Команда, зібравшись у невеликій кав'ярні біля гейту, явно відчувала легке хвилювання, але приховувала його за жартами та посмішками.
— Ну що, хлопці, хто перший зрозуміє, що забув щось вдома? — жартує Віктор Циганков, сидячи за одним із столиків із чашкою капучино.
— У нас усі відповідальні, — відповідає Матвієнко, але тут же додає, — хоча я бачив, як Судаков сьогодні бігав з двома різними кросівками в руках і питав, які взяти.
Сміх за столом розливається так голосно, що до компанії підходить Гео Судаков з величезним лате у руках.
— Та ну! — захищається він. — Просто я люблю бути готовим до всього, от і все.
Я стояла поруч із камерою, фіксуючи ці моменти. Інтерв'ю вирішила почати з Матвієнка.
— Ніко, як настрій перед виїздом? — простягаю мікрофон.
— Гарний, — відповідає він, примружуючись від сонця, яке пробивалося крізь скляні стіни терміналу. — Нарешті починаємо цей шлях. Довго готувалися, і зараз важливо просто залишатися собою.
— А кого з хлопців найбільше чекаєш на тренуваннях? Можливо, когось не бачив кілька тижнів? — питаю з усмішкою.
— Та всіх, якщо чесно. Але, напевно, за Жорою скучив. Він завжди піднімає настрій. — Матвієнко кивнув убік Жори Судакова, який зараз голосно пояснював Трубін, чому Ліонель Мессі – найкращий в історії футболу.
Міша сидів за сусіднім столиком, пив чорну каву і щось швидко набивав у телефоні. Я вирішила залишити його в спокої, знаючи, як він не любить камери в такі моменти.
Жора побачив камеру і одразу встав:
— Дайте мені сказати щось розумне для історії!
Повернувши камеру до нього, запитала:
— Жоро, що хочеш сказати вболівальникам?
— Ніколи не бійтеся мріяти! Мрії приводять нас до таких моментів, як цей. — Він зробив серйозне обличчя, але за секунду посміхнувся. — А ще пийте багато води. Це корисно.
Хлопці сміялися, допиваючи каву. Невдовзі оголосили посадку, і ми зібралися до літака.

in search of myselfWhere stories live. Discover now