Aşağıdaki konuşmadan sonra odanın yerini sormuş odama gelmiştim.Uzerimi değiştim ve yatağa geçtim.
Kombin
4 saat sonra
Başımda birinin kendini yırtmasıyla oynadım.
"Oh be sonunda uyana bildin."
"Abartma.Ve ne için geldin?"
"yemek yeyicez uyan ve gel."
"Hadi gidelim bir yüzüme şu vurayim."
"Üzerini değişmiy-"
"Hayır ne gerek var?Zaten yine gelip uyuyucam."
"Ama-"
"Çok konuşma velet,gel gidelim."
Aşağı inmeye başladık.Masaya geldiğimde tanımadığım 4 kişi vardı.Velete dönerek kısıkca "Velet?"dedim."ben sana dedim dinlemedin dedi"haklı çocuk.Ay neyse salaklık olmasın oturayım."Afiyet olsun.Ve özür dilerim bekletdik."dedim Bio Ana "sorun yok kızım"dedi ve bio babanın "afiyet olsun demesi ile yemeğe başladık.Bio Ana "bak kızım bunlar Batu abinin arkadaşları.Uzay,Egemen,Koray ve son olarak Karan. Sınıf hocan ve İngilizce hocan."dedi."Memnun oldum,bende Asena."dedim ve yemeğe devam etdim Telefonumun çalması ile herkes bana baktı.
*Oğuz🏍️ arıyor...*
"Çok özür dilerim"deyip kalkiyordumki bio ana "burada konuş kızım sorun yok."dedi.Actim ve kulağıma götürdüm.
"Alo,efendim Oğuz?".
"Kraliçem naber?"
"iyiyim senden naber."
"Iyiyiz işte geçinip gidiyoruz."
"Neden aradın?"
"Bu gece yarış var gelemek istermisin?"
"Tabiki de gelicem.Ama neden bu kadar geç söylüyorsun?"
"Özür dilerim Kraliçem abine söylemiştim."
"Sikti-ohm ohm.Abim bana böyle bir konunu söylermi sence?neyse hadi görüşürüz"
Dedim ve kapattım.Odama çıkmak için haber verdim ve odama geldim.
Hazırlanmaya başladım.Uzerime kombinledigim kıyafetleri giydim.Kombin..
Aşağı indim ve yarış olacağı yere gitdim.
Kandemirlerden..
Asenana gitdikden sonra her kes arkasından baktı.Bir anda evin küçüğü olan Bars "biz neden bu kızın instasına bakmıyoruz?"dedi..Herkes Barsı onayladı ve Instagram'a girip.Asena adlı profillere bakmaya başladılar.Sonunda "Asenalmzz buldular."