3

78 6 0
                                    

Neden lan neden?neden, bu hayatı ben yaşadım?neden o kadar şeyi ben yaşadım?Boşuna mıydı?nasıl yaptılar?..Nasıl kıydılar küçüktüm, küçüktüm lan ben.Daha 2 yaşındaydım. Baba dedim diye,beni dövmek ne demekti lan?nasıl yaptınız nasıl? Hiç içiniz açılmasını bana?Demedinizmi bu çocuk ne yapacak?Ben istemedim lan,ben bilemedim.Ben o gün baba demenin benim, travmalarımın başlangıçı olduğunu bilemedim.Ben sevgi nedir bilemedim.Ben aile nedir bilemedim.  Bu kadar şeyi boşuna yaşayacağımı bilemedim..Hastanenin yaptığı s!kik hata yüzünden bu kadar şeyi boşuna yaşamışım.Hemen odadan çıkıp,tuvalete girdim.Kriz ilaçlarını içtim..Ama işe yaramadı..Artık,kriz geçirmeye başlamışdım.Elimi duvara vuruyordum.Son anda,cebimden iyneni çıkarıp vurdum.Ellerime baktığımda,çok kötü olmuştu.Hemen tuvaletten çıktım.Yusuf abinin odasına doğru gittim. Kapını çaldıktan sonra gel sesi ile odaya girdim."merhaba Yusuf abi'm "dedim.Yusuf abi beni gördüğüne şaşırmış olmalıydı ki,şaşkınlıkla "Gece,hoş geldin ne işin var burada?"dedi."Sorma be abi,doğumda karıştırılmış'ım.Sonra bende sinirlendim,elimi duvara vurudum.Sendende bunu sarmanı istiyorum.""tamam,geç otur bakalım."
Yarım saat sonra
Yusuf abi'm elimi sandıktan sonra,dışarı çıktım.Çıktığım gibi Kadir bey'e çarptım."Aa kızım bizde seni arıyorduk,bizimle gelir misin?Reşitte değilsin,zaten istemesen Bile reşit olmadığın için seni bize verecekler."dedi."Tamam,sizinle gelirim."dedim.

Aşiret Ailem 💅Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin