Capitolul 5

43 3 1
                                    

Zgomotul enervant al aspiratorului se auzea de jos , facandu-ma sa ma incrunt , iritata . Murmurand , niste cuvinte deloc frumoase , m-am chinuit sa-mi deschid ochii si am privit spre fereastra . Ploua , exact cum ma asteptam . Lucrul asta ma deprima si mai tare , facandu-ma sa vreau sa ma intorc inapoi la culcare , dar neputand datorita zgomotului .

M-am ridicat din pat , intinzandu-ma un pic datorita oboselii , apoi m-am indreptat spre baie cu pasi marunti incarcand sa nu ma plang prea mult . Nu obijnuiesc sa ma trezesc atat de devreme in weekend dar se pare ca norocul nu prea a tinut cu mine in saptamana asta .

M-am privit in oglinda examinandu-mi fata cu atentie . Aveam parul imprastiat in toate directiile , si intr-un fel amuzant , chiar imi statea bine. Mi-am indepartat pijamalele asezandu-le cu grija in cuier apoi am intrat in dus lasand picaturile fiebinti ale apei sa-mi atinga corpul dezmierdandu-mi muschii incordati.

Dupa cateva minute de relaxare, am iesit din dus acoperindu-mi corpul cu un prosop moale . Nu aveam chef sa fac nimic in dimineata asta , vroiam doar sa lenevesc in pat dar stiam ca nu voi reusii cu Maya aici care s-a decis sa faca curat duminica .

Am iesit din baie indreptandu-ma spre dulap . Dupa cateva secunde de gandire , am decis sa ma imbrac intr-o pereche de blugi albastrii rupti in genunchi si o camasa alba , aproape transparenta . Mi-am facut doua codite negre in jurul ochilor apoi mi-am conturat buzele cu un ruj rosu aprins, iar in picioare mi-am luat o pereche de botine negre .

Mi-am luat telefonul de pe noptiera , apoi l-am apelat pe Nick , daca tot sunt treaza in weekend-ul asta macar sa-l petrec cu idiotii mei.

- Alo..? Se aude un mormait de la cealalta linie

- Nick ? Tu esti? Intreb eu nedumerita.

- Da.. cine e?

- Beverly...zic cu o voce seaca.

- Oh, scuze iubire, de ce m-ai sunat la ora asta?, zice el cu o voce senzuala. Nu ii iese.

- In primul rand, nu ma striga iubire, in al doilea rand, termina din a mai fi asa de sarmant, nu iti iese cu mine, si te-am sunat pentru ca vreau sa imi omor timpul deci, hai la mall. Am zis rapid, auzindu-l pe Nick cascand la cealalta linie.

- Ma asculti macar? Zic eu

- Ă, da, scuze, ce ziceai? Intreaba el nedumerit.

Eu mi-am racit gura pentru el si el nici nu a ascultat. Frumos. Apreciez.

- Nu mai conteaza. Poti sa continui ceea ce faceai in continuare. Ii spun destul de enervata.

- Nu!Stai! Te-am ascultat. Hai sa iesim mai tarziu, vorbesc eu cu Kevin si Christian . Spune si eu oftez.

- Idiot. Am zis in soapta.

- Si eu te iubesc. Spune cu o voce şarmanta. Imi dau ochii peste cap si inchid.

Se pare ca am planuri pentru azi , sper ca Tess isi poate misca fundul in mall cum si eu am stiu sa-mi misc fundul bombat la ea acasa ieri. In cel mai rau caz ajung sa ies singura cu idiotii astia .

Intru in contactele telefonului apasand in dreptul casutei in care scria " Tess " .

- Alo? Se aude o voce obosita pe firul opus , oh dear , ce au toti de dorm la ora asta? A da , e 9 dimineata , par o nebuna obsedata de iesit .

- Stiu ca dormeai , si eu as fi facut-o dar Maya s-a gandit sa faca curat duminica , so... , ma gandeam sa mergem in mall cu idiotii , pardon , baietii si poate diseara mergem in club

- In club? Duminica? Cand maine aveam scoala? Ai innebunit ?

- Acum chiar ca te comporti ca o tocilara , spun enervata , hai mai , nu mori daca mergem in club pentru cateva ore , nu o sa pierzi numic

- Nu stiu ce sa zic... , azi trebuie sa merg cu parintii la bunica, nu o vizitam prea des si ne duce dorul .

- Oh... , mda... , bine , faci cum vrei , spun apoi inchid iritata

Orele trec repede , iar timpul meu de iesit se apropie . Imi verific telefonul si vad ca am un mesaj de le Nick .

" Sunt in fata casei tale iubito , sper sa fi la fel de sexi ca de obicei ;) "

Imi dau ochii peste cap , apoi imi iau geanta si cobor .

Nick stătea la volanul BMW-ului său negru zâmbindu-mi seducător , oh Doamne , şi eu trebuie să stau cu el câteva ore , presupun că îl voi lăsa fără moştenitori dacă încalcă limita .

Am intrat în maşină indiferentă , dându-mi ochii peste cap văzându-i ochii examinându-mi corpul .

- Arăţi se... , spune dar îl opresc

- Nici să nu te aud , mergi odată , zic şi rămân cu privirea înspre geam

- Fie iubito ... , spune şi calcă pe pedală

Tot drumul încercam să evit privirea lui Nick de pe trupul meu iar atunci când maşina s-a oprit am coborât fericită.

- Am vorbit cu Kevin şi Christian şi au spus că ne întâlnim în mall, Tess unde e?

- Nu a vrut să vină , avea o trabă cu bunica ei, mă rog, nu prea am fost atentă

- Mai bine aşa, cu Tess nu-i distracţie

- Nici cu tine nu ne distrăm prea mult

- Oh, iubito, nu ai cum să nu te distrezi cu mine, spune apoi îşi plasează mâinile pe şoldurile mele plasându-mi un sărut pe gât, făcându-mă să acţionez din inpuls în aşa fel încât să îndoi piciorul , acesta lovindu-i locul cu moştenitori, Nick scoţând un geamăt de durere

- Te-am avertizat , spun indiferantă apoi mă îndrept spre intrarea în mall, Nick fiind în spatele meu

Gata capitolul 5, ştiu ştiu , trebuie să încep să postez mai des dar sufăr de un caz grav de lenevită totală, so... , sper că va plăcut capitolul că altul nu mai primiţi până săptămâna viitoare, haha, glumeam , sau poate că nu , nici eu nu ştiu , mă rog , voi încerca să postez mai des.

Change and SeductionUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum