Inspir adanc mergand cu pasi marunti spre Nick ce imi studia fiecare particica a corpului cu fiecare pas pe care il faceam. Simt privirele celor din jur atintite asupra noastra accentuindu-mi nodul din gat. Nu stiu de ce am fost de acord cu asta, dar un lucru e cert, nu mai pot da inapoi, cel putin nu acum cand ochii celor din jur sunt pe mine asteptand sa fac urmatoarea miscare. Tess a avut dreptate, nu trebuia sa ma bag in chestia asta dar am vrut sa-i arat lui Kevin ca nu ma tem de nici o provocare, indiferent daca implica umilirea mea totala si ranirea orgoliului meu imens de care nu sunt mandra. Cel putin mi-am invatat lectia, atunci cand Kevin te intreaba daca vrei sa joci adevar si provocare cu siguranta e ceva ascuns la mijloc.
- Astept, spune Kevin plictisit privid cum ma misc cu viteza redusa. Jur ca i-o voi platii, nu stiu cand, dar cu siguranta o voi face, nu permit sa ma umileasca in felul asta ca sa-si poata ajuta prietenul
- Frate, daca nu vrea las-o in pace, zice Nick privindu-mi fata inocenta. Oh, acum vrea si el sa ma umileasca intr-un mod indirect sau poate face parte din planul lui, vrea sa-mi intinda o noua cursa ca sa-i pot cadea in plasa, dar nu, de data asta nu va obtine ce si-a dorit, am sa indeplinesc provocarea chiar daca imi incalca orice principiu. Nu poate fi atat de rau, de fapt, nu este, am mai facut-o o data dar doar el si cu mine stim, mi-a promis ca nu va spune nimanui ce s-a intamplat in camera lui in urma cu cateva zile si, intr-un fel ciudat, am intcredere in el
- Si-a facut-o cu mana ei, nu am pus-o eu sa aleaga provocare, spune Kevin fixandu-ma cu privirea, hai Beverly, nu am toata ziua la dispozitie.
Nu stiu ce se intampla cu Kevin, a inceput sa fie enervant de la un timp, plus ca am auzit ca iar s-a apucat de fumat, si stiu ca Tess s-a chinuit ceva vreme ca sa-l poata scapa de acest viciu. Nu stiu de ce se comporta asa, a devenit mai rece fata de toti, iar atunci cand o vede pe Tess o ignora total, iar ea este cam ranita din cauza asta, chiar daca nu-mi spune, in ultimul timp ochii ei sunt rosii, cred ca ea plange in tacere pentru el, stiu ca a fost o conecsiune ciudata intre ei, si probabil inca este, dar chestia asta ma debusoleaza total. Trebuie sa vorbesc cu ea, poate reusesc sa aflu ceva.
- Kevin, de ce te comporti asa? Stii ca Beverly nu este atrasa in felul ala de Nick, ce se intampla cu tine? Intreaba Tess atragand atentia celor din jur, dar mai ales cea a lui Kevin ce o priveste nervos incercand in acelas timp sa para indiferent
- Hai o data Beverly! Spune el ignorand-o din nou pe Tess, ea lasandu-si capul in joc, facandu-ma sa observ o mica picatura transparenta pe obrazul ei. Kevin a intrecut limita, s-o faca pe Tess sa planga? Ce arogant, dupa ce o sa termin cu provocarea asta stupida o sa am ceva de discutat in particular cu cei doi
- Bine! Spun nervoasa datorita comportamentului sau. Ma apropii de Nick punandu-mi palmele pe chipul sau, lipindu-mi cu putere buzele de ale sale. Pot auzii fluieraturile celor din jur, dar incerc sa-i ignor concentrandu-ma asupra sarutului nostru ce va trebui sa devina pasional comform provocarii stupide facute de Kevin. Simt cum liba sa imi exploreaza gura incepand un dans al seductiei combinat cu dominatie, castigat de catre el. Pentru o secunda ma las purtata de val si-mi mut mainile in parul sau incepand sa trag cu putere in timp ca el isi plaseaza mainile pe soldurile mele ridicandu-ma in sus, eu incolacindu-mi picioarele in jurul taliei sale. O pot auzii pe Tess scotand un sunet de uimire, dar incerc s-o ignor concentrandu-ma asupra provocarii mele. Sarutul se adanceste iar eu simt din nou acel sentiment de placere oferit de el cu cateva zile in urma. Incerc sa-mi revin dar mintea mea se duce usor spre calea intunecata. Nu-mi vine sa cred ca-i cad din nou in plasa, chiar credeam c-am reusit sa-mi controlez impulsurile. Se pare ca nu sunt rezistenta cand vine vorba de astfel de sentimente.
- Ce se intampla aici? Aud o voce autoritara cat si nervoasa venita din spatele meu, iar in secunda urmatoare simt o mana pe umarul meu indepartandu-ma cu brutalitate de langa Nick
CITEȘTI
Change and Seduction
Fiksi Penggemar" Nu te iubesc pentru ceea ce eşti ci pentru ceea ce sunt atunci când sunt cu tine " Prima publicaţie: 13.06.2015