8

182 21 51
                                    

Babam.

Canımdan çok sevdiğim babam.
Benim yüzünden ameliyathanelerde can çekişen babam.
Annen mi baban mı diye sorsalar tereddütsüz bir şekilde babam derim. Annemle bir sorunum yoktur, çok severim ama babam, benim her zaman idolümdü. Bana futbolu öğretip sevdirmişti. Küçüklüğümden beri her zaman güler yüzlü, neşeli biriydi. Çocuk ruhluydu, asla kızmadı bana. Eşcinsel olduğumu utana sıkıla söylediğim zaman, " Adın ne? Semih. Eşcinselken de Semih, Heteroyken de Semih, Yahudiyken de Semih, Müslümanken de Semih. Beni ilgililendiren tek şey kim olduğun." Diyerek gülümsemişti.

Akşam neşe içinde işten dönerken annemden babamın trafik kazası geçirdiği ile ilgili bir mesaj almıştım. Hızlıca bulunduğu hastaneye gitmiştim. Durumu kritikti. 5 saat beklemenin ardından kontrol altına alınabilmişti. Felç kalabilme ihtimali varmış. Ucundan sıyırmış. 45 yaşında olmasına rağmen hala sabah koşuya çıkardı babam. Bir daha koşamayacağı ihtimali hepimizi çok korkutmuştu. Neyseki atlattı.

Babamın ameliyatı bitince biraz saha almak için dışarı çıkmıştım. Fakat biraz fazla ilerlediğimde kaybolmuş ve rastgele bir kaldırıma oturup bir sigara yakmıştım. Sonra Barış'tan bir mesaj geldiğini gördüm.

Barış- Semih

Barış: sarı naber?
(İletildi, 20.30)
(Görüldü, 01.40)

Semih: rezalwt sbi srn
(Görüldü, 1.40)

Barış: neden?
Başına bir şey mi geldi|
Ağlıyor musun sen|
Nerdesin|

Semih: snlatsam mi|
Amsn siktsr etttm|
Bsbam
Trafik kazası gecirmis
Hastanedeydsm donemedsm bu yuzdsn

Barış: semih
Ağlıyor musun sen
(Görüldü)
Evde misin

Semih: hayie
Bir kaldirimds otıruyptum

Barış: konum atabilir misin

Semih: *konum*

Barış: geliyorum

10 dakika sonra caddenin başında nefes nefese kalmış Barış'ı gördüm. Etrafına bakınarak beni bulmaya çalışıyordu. Bulamadığında seslendim. "Abi, burdayım." Bakışları benş buldu. Yanıma geldi ve derin bir nefes alarak yavaşça yanıma oturdu. "İyi misin sarı?" Başımı olumsuzca salladım. Ağlamamak için kendimi sıkıyordum. "Tutma kendini ağla. Ben burdayım." Gözyaşlarım bana ihanet edercesine gözlerimden akmaya başladı. Yavaşça göğsüne yatırdı beni. Kollarımı beline dolayarak ağlamaya devam ettim. Yavaşça saçımı okşadı. Bir süre sonra dudaklarını saçlarımda hissettim. Gözlerimi kapatmadan önce duyduğum son şey evimin adresini sormasıydı...

Barış- Kerem

Barış: iyi akşamlar Kerem

Kerem: iyi akşamlar Barış abi

Barış
kardeşim semihin en mantıklı arkadaşı ve Galatasaraylı olduğun için sana soracağım
Semih'in ev adresini atar mısın

Kerem: atarım abi de neden sordun

Barış: Semih yanımda
Yolda karşılaştık biraz sohbet ettik sonra uyuyakaldı
Evine götüreyim diye dedim

Kerem: babasının trafik kazası geçirdiğini biliyorum|
Saklaman çok hoş|
Enişte ben senden razıyım|
*Konum*
Al enişte
Ay pardon barış abi

Barış: ne|
Enişte mi|
Gsli farkı işte😎
Adamsın kardeşim

Kerem: altayımı bana yaparsan ödeşiriz|
Rica ederim abi

Barış: bir şey istersen çekinme söyle bu arada
Abin olarak düşün
Böyle gönül işlerinde falan😉
198 boylarında kaleci istersen söyle

Kerem: ananskm|
Çok fena utandım|
Sağol abim😊
İyi geceler

Barış: iyi geceler aslanım

Barış Alper, kucağındaki çocukla yavaş yavaş sarışının evine gidiyordu. İlk başta kendi evine götürmek istese de küçüğün rahatsız olabileceğini düşünüp vazgeçmişti. Küçük dediyse de 178 boyu vardı. Kendisi 190 bir dalyan olduğu için küçük diyordu.

Bir anda Semih mırıldanmaya başladı. "Alper, Barış Alper." Çakma sarışın olduğu yerde kaskatı kesildi. Küçük olan adını sayıklıyordu. Sarışın yine mırıldanarak kollarını uzun olanın boynuna sardı ve kafasını göğsüne yatırdı. Barış Alper nefesini tutmuş bir şekilde yürümeye devam etti. Bir süre sonra Semih'in evine geldi. "Anahtarın yanında mı Sarı?" Sarışın mırıldandı. "Cebimde.."akma sarı iç çekerek anahtarı cebinden çıkardı ve kapıyı açarak evde Semih'in odasını aramaya başladı. Odası olduğu düşündüğü yere girdi ve küçüğünü yatağa yatırdı. Saçlarına bir buse kondurarak düşüncelerle evden uzaklaştı.

Taş gibi bölüm yazmışım
Tüm gün beklediğinize değdi bence
Tebrikler bana ya
İyi gecelerr

Yıldızlara Bak |BarsemHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin