Rozdział 1

16 2 3
                                    


(NA POTRZEBY TEJ OPOWIEŚCI LEWANDOWSKI JEST W KADRZE I GRA W MECZU Z PORTUGALIĄ)

Można powiedzieć że życie mam idealne,kochająca rodzina wiele przyjaciół jednak nigdy nie dostałam miłość od żadnego chłopaka.

Co prawda jestem dość popularna przez moją rodzinę,jak i wiele osób podchodzi do mnie po jakieś zdjęcia lub podpisy

Jednak żaden chłopak nie sprawił że poczułam się w jakimś stopniu wyjątkowa aż do czasu...

Jednak może zacznijmy od początku

Nazywam się Carmen Stachurska inaczej rzecz biorąc młodsza siostra Anny Lewandowskiej żony jednego z najlepszych piłkarzy świata.Mam 14 lat i jestem brunetką z szaro-niebieskimi oczami.

Duża ilość osób mówi mi że miałam ładne dzieciństwo dopóki moja siostra mnie nie pokazała w wieku 12 lat.

Tydzień temu skończyłam 14 lat,a już za dwa dni będę na loży VIP dla rodziny piłkarzy w Portugalii, lubię oglądać meczę jednak sam fakt iż na przeciwko nas,co prawda 100metrów dalej będzie rodzina Ronaldo.

Od zawsze uważałam że ich dzieci są za bardzo rozpieszczane a szczególnie ich najstarszy syn

Jednak jeden chłopak nie zepsuje mi całego Vibu no bez przesady.

Prawda???


______________________________________

Siemaneczko ziomeczki zapraszam na moją nową opowieść uważam że jest trochę lepsza od Star kidsów i cute girl,mam nadzieję że wam się spodoba.

Dajcie czas tej książce ponieważ akcja na samym początku dzieje się powoli i już za dwa dni widzimy się w rozdziale 2!!!

Jeśli chcielibyście napisać jakieś uwagi lub swoje pomysły piszcie w komentarzach będę wszystkie czytać i postaram się je dodać do tej opowieści.

We aren't easy - Cris jr Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz