6.

114 17 18
                                    

Anđela POV

"Potpišite se tu, tu i ovde."

Potpisujem milionski ugovor dok oko mene obleću paparaci.

Aplauz se začuje kada napišem i zadnje slovo na ugovoru.

Pa kako sam dospela u ovu situaciju?

Da bih to objasnila, vraćamo se nedelju dana u nazad.

___

Sve je počelo kada sam došla na proslavu na koju me je pozvala moja najbolja drugarica.
Nisam ni slutila da će se sve ovo desiti.

Istog trena kada sam ušla u prostoriju, začulo se nečije "Mislim da sam ga pronašao!"

I to je to, moj život se okrenuo naglavačke.

Blicevi, pitanja, guranja. Sve to me je činilo anksioznom i samo sam se molila da me neko ili nešto izbavi iz toga.

I kao ruka spasa Dante me je povukao u stranu, ponudio vrtoglavu cifru i nedelju dana kasnije, postala sam model.

________

Mislila sam da će ovo bolje zvučati.
Napravim grimasu i onda shvatim da me verovatno hiljade i hiljade ljudi gledaju, pa se uozbiljim.

I tako, nastavim da odgovaram na njihova pitanja.

Bogu hvala, sav ovaj cirkus trajao je sat vremena i odahnem kada se napokon maknem od svih tih kamera.

"Savršeno Anđela."

Iza mene začujem ove reči proparaćene tapšanjem, a ja se okrenem i zahvalim se.

Porodica Moretti, stoji ispred mene, otac, majka i sin.
Na sam pogled, izgledaju baš kao one savršene porodice iz magazina.
Moćni, uspešni...

Imaju sve što požele.
Imam i ja, ali njihov nivo mogućnosti nadmašuje sve, ma ne mogu to ni da objasnim.

Kao jedna od najbogatijih porodica na svetu samo nebo im je granica.

Pa ljudi poklanjaju zlato za ime svega!

"Jesi li umorna draga?"

Gospođa Moretti me upita zabrinuto.
Istina je to da nisam mogla da zaspim svu noć, ali oni to ne moraju da znaju.

"Malo, ako je to sve, ja bih krenula."

Kažem im i pokupim svoje stvari spremajući se za odlazak.

"Naravno, odmori se, a već koliko je sutra, počinjemo sa radom. Samo da se zna neće biti lako."

Ona nastavi, a ja samo klimam glavom.

"Prijatno."

Pozdravim se sa njima, pa izađem napolje odmah ulazeći u moje auto koje je bilo parkirano blizu.

Naravo da neće biti lako.
Čula sam svakakve priče o tome koliko im je ova kolekcija bitna.
Nekolike generacije rade na njoj i zajedničkom snagama usavršili su je.

A ja priznajem da sam počastvovana što sam bas ja savršena osoba za ovaj posao. Naravno i oni moraju biti počastvovani što sam pristala na ovo.

Ne radim ovo zbog novca, ovo radim kako bih zadovoljila samu sebe.
Posle ovoga, svuda će se pričati da sam savršena.
A ja jedva čekam da ispunim svoj san i da budem baš to, savršena.

Mlada, lepa, bogata, samostalna,neosvojiva, savršena.

Želim da dokažem da žene nisu samo sredstvo za pravljenje dece, vreća za udaranje. Svaka žena u sebi ima plamen savršenstva koji čeka da bude upaljen i rasplamtan.

Moj plamem je postao čitav požar, koji se neće nikada ugasiti. Ma ko god pokušao da ga zgazi, sam sebe će sagoreti, zapaliti i izgoreti do pepela.

U mene će muškarci samo da gledaju sa zavisnošću, svjesni toga da me neće moći imati ni na koji način.

Ja manipulišem.
Ja vodim igru.
Ja vrtim oko malog prsta.

Ja nisam trofej,nisam ničija nagrada.
Gazim, otimam, uzimam sve što poželim.
Sve što mi se svidi moje je.
Svidela sam se mnogima, mislili su da me imaju, a ustvari ja sam imala njih.

Ovaj posao odradiću savršeno kao i sve u mom životu i jako se radujem tome.

__________

Dobro jutro!

Izvinite ako ima grešaka🙆‍♀️

Hvala što citateee ljubimm💋❤️😘

Osvojiti meneWhere stories live. Discover now