#9

113 18 1
                                    

Bianca: Asta a fost cea mai bună înghețată.. EVER.

Eu: Niciodată nu mă pot decide la arome. De ce fac atâtea?

Bianca: Ca să nu poți tu să te decizi!! Haha..

Eu: Haha.. ce amuzant! *sarcasm*

Bianca: Hey, nu te supără. A fost doar o glumă.

Eu: Bine,bine. O să încerc să te iert. Până atunci am o întrebare.

Bianca: Offf.. Măcar e doar una.

Eu: Ăăă.. ai multe dorințe. Dar din păcate am mai multe. ( din păcate pentru tine).
Întrebările sunt de la cool-party-pony: De ce ți-ai dorit atât de mult să devi Vânătoreasă?

Bianca: Deoarece îmi plăcea să trag cu arcul şi aşa aveam parte de mai multă acțiune.

Eu: Dacă ți-ai alege alt părinte olimpian, care ar fi şi de ce?

Bianca: Cred că ar fi Zeus, deoarece îmi place că poate să controleze fulgerele şi că este zeul suprem, ca să zic aşa.

Zeus ( apare de nicăieri) : Mulțumesc mult draga mea şi tu eşti drăguță.

Hades: Deci nu-ți place de mine?

Bianca: Tată, staiii... * alergând după el*

* După câteva ore*

Bianca: Nu am reuşit să-l ajung!! Şi acum e supărat...

Eu: Sigur îi va trece! Continuăm. Care a fost/este persoana pe care o urăşti cel mai mult?

Bianca: Am avut pe cineva, dar după aceste întrebări, ştiu exact pe cine. Deci răspunsul este... Annabeth, sorry. Dar aici răspund la întrebarea că o uram.

Annabeth: Deci mă urai?? Bianca di Angelo!

Bianca: Nu la față, nu la față!

Eu: Annabeth, stai.

* După câteva minute*

Bianca: Cred că s-a întors înapoi în tabără. Să continuăm până nu mă enervez mai tare pe fata care mi-a pus întrebările.

Eu: Acum că nu mai eşti Vânătoreasă, ai vrea să ai un iubit?

Bianca: Deocamdată, nu vreau să mă gândesc la asta.

Eu:Okkkk... Ai călătorit mult prin lume cu Artemis, ai văzut măcar un băiat de care ți-a plăcut? Cine a fost?

Bianca: Ohh.. ca să fiu sinceră, mi-a plăcut de un băiat pe nume Alex, care era muritor. Dar, nu era altceva înafară de o prietenie.

Eu: Awww... Dacă ar trebui să alegi dintr-o nouă viață, alături de prieteni, dar totuşi periculoasă şi o viață alături de Nico, dar sigură şi cu greutăți, pe care ai alege-o?

Bianca: OMG! Aş alege viața alături de Nico, deoarece el este fratele meu şi îl iubesc!

Eu: Ce drăguț! Care este cea mai mare dorință a ta?

Bianca: Aş vrea să devin cel mai puternic semizeu.

Eu: Fain. Care a fost cel mai stânjenitor moment din viața ta?

Bianca: Cred că în momentul în care am adormit în fața tuturor şi am început să vorbesc în somn. Deci..

Eu: Nu mai pot de la atâta râs. Lăsați întrebări.

Ask Bianca di AngeloUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum