Eu: Oh, gods. Sunt sigură că asta este o farsă de-a lui Mary şi Leo.
Bianca: Nu cred că o să pot să îi țin ocupați mult timp pe roboți.
Eu: *încerc să mă calmez* În acest caz, avem nevoie de ajutor.
Bianca: Ştiu că e vina lui... Nico. Altcineva nu ne putea trimite roboți ăştia.
Eu: Mai bine spus, el i-a ajutat. Am o idee. Voi merge să îl chem pe Cerber. Poate el se descurcă mai bine cu ei.
* mă întorc după câteva minute împreună cu Cerber*
Bianca: Pe ei ,Cerber!!!
* Cerber fuge ca nebunul după roboți*
Eu: Cât avem puțin timp liber, am întrebări. E de la @cool-party-pony: Care crezi că ar fi casa ta de la Hogwarts?
Bianca: Eu cred că aş fi Griffindor.
Eu: Eu aş fi la Hufflepuff. Continuăm. Dar facţiunea ta?
Bianca: Eu aş fi la Neînfricare. Şi mă gândesc că tu ai fi la Erudiţie,nu?
Eu: Ai dreptate. Care a fost cel mai prost/aiurea lucru pe care l-ai făcut?
Bianca: Cel mai aiurea lucru pe care l-am făcut a fost în momentul când am fost la un film şi doar eu am început să plâng. M-am simţit foarte aiurea.
Eu: Te cred. Animalul preferat?
Bianca: Cred că ar fi un tigru. I like it.
Eu: Ok. Îţi place Fast&Furious?
Bianca: Mă mai şi întrebi. Iubesc filmele acelea. ( Sper că sunteţi de părere cu mine ) Mai ales că mă întâlnesc în fiecare zi cu Paul Walker. Nu vreau să vă fac în ciudă, dar nu pot. Dacă vreţi să-l întreb orice, puteţi să-mi spuneţi. Deoarece nu de mult timp, am devenit buni prieteni.
Eu: Cred că cei care îmi citesc capitolul, ard deja de invidie. Deci mai bine ai tăcea, dacă ai vrea ca Byby şi Mary să ne ajute cu roboţi. Prăjitura preferată?
Bianca: Cred că este prăjitura cu ciocolată. IUBESC CIOCOLATA....
Eu: La fel şi eu. Ce părere ai despre Frank?
Bianca: Din câte am auzit, este un drăguţ.
Eu: Care e desenul tău animat preferat?
Bianca: SpongeBob Forever.
Eu: Pandicorni sau Unicubei?
Bianca: Cred că o să rămân la Pandicorni.
Eu: Aşa ziceam şi eu. Pizza sau taco?
Bianca: PIZZA..... Să şti că mi-ai făcut poftă.
Eu: Mergem după ce scăpăm de roboţi. Will sau Jason?
Bianca: Nu i-am cunoscut personal, dar cred că îl aleg pe Jason. Scuze, Will!!!
Eu: Filmul preferat? Dar cred că ştiu deja răspunsul.
Bianca: Normal. FAST&FURIOUS.
Eu: Melodia preferată?
Bianca: OH... Singura piesă care mă calmează e Read all about it. Ştiu că e vechie, deci nu mă judecaţi.
Eu: Ce ai face dacă un băiat s-ar îndrăgosti de tine şi nu te-ar mai lăsa în pace?
Bianca: Depinde dacă băiatul e drăguţ. Dar oricum, nu ar fi bine să stea atâta după mine. * îmi pregătesc arcul*
Eu: OK, calmează-te. Ce crezi despre HERA?
Bianca: Oh... O URĂSC. Cele mai simple cuvinte.
Eu: Exact. Ce părere ai despre Arionjack?
Bianca: Nu ştiu ce să zic. Îmi place mai mult de Blackjack, aşa cum e acum. SORRY!!!
Eu: Ok. Acum ceilalţi ar trebui să se grăbească. LĂSAŢI ÎNTREBĂRI!!!!!