Bianca: Din câte am văzut pe filmare, ceilalți au dat de belea.
Eu: Şi încă cum. Mai ales că eu eram de față. Zici că erau de pe altă Planetă.
Bianca: Şi pozele au ieşit foarte bine. Când se vor trezi cu toți, aş vrea să le dai câte un album din partea mea.
Eu: Şi neapărat trebuie să-le arăt şi filmarea.
Bianca: Exact. Păcat că nu pot fi de față, aş vrea să văd cum reacționează.
Eu: Până lucrezi tu la albume, trebuie să-ți pun întrebări. @TheAlpha_Scoot: Ai ieşi la o întâlnire cu mine?
Bianca: Ooo... Păi bună întrebare. Dacă nu aş mai fi fost Vânătoreasă şi cum să spun " moartă", s-ar fi întâmplat.
Eu: Awww.. Ce drăguț. Mi-au dat lacrimile. Bun continuăm. @AnaAlexuna : Răzbunarea perfectă?
Bianca: Un singur cuvânt:" FRIŞCĂ". Cred că am o idee. Ai putea să o chemi pe Byby, Nico, Mary, Leo....Andreea, Travis...Clarisse...
*peste câteva minute*Bianca: Spune-le că aş vrea să doarmă aici peste noapte. * râs malefic*
Eu: Okkk.. Dacă faci ce mă gândesc eu, pregătesc camera. Vreau cât mai multe poze.
Bianca: Aşa să fie.
Eu: Continuăm. Arc, sabie sau suliță?
Bianca: Clar, arcul.
Eu: Barbie sau Lollirock?
Bianca: Nu mă uit la aşa ceva, dar cred că aleg Barbie.
Eu: Ciudățeni sau Să înceapă aventura?
Bianca: Ciudățeni.
Eu: Mov sau verde?
Bianca: Verde.
Eu: Ok, continuarea va fi în următorul capitol.
Bianca: Până atunci dute în tabără, am hotărât ceva. Nu spui nicio vorbă.
Eu: Bine, bine. Lăsați întrebări. Bye.