Eu: Oh.... Ce bine că am scăpat de acei roboți. Nu mai puteam rezista mult, fără să-i distrug unul câte unul.
Bianca: Totuşi erau destul de drăguți. Poate Mary ar vrea să-mi facă şi mie unul, mi-ar fi de ajutor pe aici.
Eu: Da, da. Astăzi vom începe direct cu întrebările. @Profesional-FanGirl : Rochii sau pantaloni?
Bianca: Clar, pantaloni. Dar mai port uneori rochii.
Eu: Anotimpul favorit?
Bianca: Cred că e iarna. Mie şi lui Nico ne plăcea mult zăpada. Am multe poze cu el de când îl băgam la zăpadă.
Eu: Abia aştept să le văd.
Nico:* apare de nicăieri* EU NU!! Sper că nu vrei să arăți şi pozele de când făceam baie. Aveam doar trei ani.
Bianca: Aaa.. Acelea când încercai să prinzi balonaşele? Erai foarte drăguț.
Eu: Pe acelea sigur vreau să le văd.
Nico: Eu nu!!!!!!!!!!!!!!!!
Eu: Soarta!
Nico:* plecând nervos* O să mi-o plătiți voi. Cred că am nevoie de Leo şi Mary pentru asta.
Eu: Oh,gods. Continuăm: Rasa de câini preferată?
Bianca: Cred că e Huski. Mai ales de când am auzit totul despre filmul lui Paul: " Minus 25 de grade". Nu vreau să fac reclamă, dar trebuia să o spun. Apropo Mary, Paul ar fi bucuros să-şi întâlnească fanele, chiar dacă nu mai trăieşte.
Eu: Dar poate să ştie că el va rămâne mereu în inimile noastre.
Bianca: Exact. Mary şti că te poți baza pe mine, dacă mai vrei să-l întrebi ceva.
Eu: Şi pe mine. Continuăm: Albastru sau negru?
Bianca: Clar... negru.
Eu: Ok. Acestea au fost întrebările pentru azi.
Hey! Sper că va plăcut acest capitol. Vreau să vă rog să vă uitați la noua mea carte: Călătoria pe marte. Bye!!!