Di rumah bts
Di bilik jungkook
Jungkook:yein adalah yerim??maknanya yein adalah princess aku la (belek² gambar masa kecik diorang)Flashback
V:jom balik (keluar dari bilik sakit bersama bts)
Jungkook: (terpijak sekeping gambar) ni bukan ke gambar aku dengan princess??
End flashback
Jungkook: (pusingkan gambar) kenangan yang tak dapat aku lupakan??kookie with princess..jungkook and yein.. (bangun dari kerusi terus menuju ke ruang tamu.jalan nya terhenti.
.)Jimin:hyung kenapa tak bagi tau jungkook je pasal yein??
Jin:tak boleh.nanti nyawa jung....
Jungkook:kenapa dengan nyawa kookie??terancam sebab joy??ah so hyung semua tau lah pasal yein adalah yerim?? (Turun dari tangga)
Jin:kookie!! (Shock)
Jungkook:kookie tak sangka hyung buat kookie macam ni.kookie rindu yerim tapi kenapa... (terus keluar dari rumah)
V:kookie!!
Jin:biar dia bersendirian..dia perlukan masa untuk terima
Di taman
Jungkook:sanggup tipu aku.aku ingat diorang tolong aku.tapi ternyata tak!!
???:kookie??
Jungkook:yein..
Yein:seok jin oppa tadi call yein dia cakap kookie tau semua nya..mianhae kookie..ini semua salah yein.yein tak nak kookie rasa apa yang yein rasa..
Jungkook:kookie tak kisah..kookie hanya nak jumpa yein buat kali terakhir
Yein:buat kali terakhir??kookie sanggup tinggalkan yein??
Jungkook:tak tapi terpaksa... (keluarkan sesuatu dalam poket) kookie dah lama nak sarungkan cincin ni dekat yein.. (sarungkan cincin dekat jari yein)
Yein: (senyum) kookie boleh janji tak??
Kookie:janji apa??
Yein:jangan tinggalkan yein
Kookie: (senyap)
Yein:jawap lah... (goyangkan badan jungkook)
Kookie:kookie janji (fake smile) yein esok keluar nak??
Yein:nak (angguk laju)
Kookie:malam ni kookie meseg tempat dengan masa
Skip
Di rumah btsJhope:ada berita baik~~~
Jin:apa dia
Jhope:joy dah kena tangkap dengan polis sebab cubaan membunuh
Rap mon:bila dia kena tangkap dengan polis
Jhope:petang tadi dekat sekolah.malu gila lah.
Suga:dah lah artist lepas tu buat kerja macam ni.buat malu je
Kebetulan jungkook lalu dekat situ.dia menghembus nafas kelegaan.semua nya dah berakhir tinggal nak pergi je...
Keesokan hari
Yein bersiap-siap untuk keluar temu janji dengan jungkook dekat starbuck
Yein:eonnie pergi dulu (lari sampai ke luar rumah) ah dah lambat (jam menunjukkan pukul 2 petang temu janji nya pukul 2:15.yein terinjut-injut dekat station bas) lembap punya bas..cepat la.. (bas pon sampai.dia berlari masuk bas..) buat video call dengan kookie lah cakap lambat sikit (try buat video call tapi tak dapat) aku rasa tak sedap hati lah (bisik hati nya.call masuk dari jin)
" yeobseyo "
"Yein..kookie masuk hospital"Yein: (telefon yang dipegang oleh yein jatuh ke riba)
Di hospital university seoul
Jimin:risau lah!! (Mundar-mundir.dokter keluar dari bilik icu)
Jin:macam mana dengan jungkook
Bersambungxxx
YOU ARE READING
you and i
FanfictionJungkook dan yein adalah kawan dari kecil.mereka terputus hubungan sejak berumur 9 tahun.ibu bapa yein membawa yein ke jepun.yein menjadi model terkenal di jepun.satu hari kakak yein,eunji mengambil keputusan untuk membawa yein ke rumah atuk dan nen...