the end

1.2K 91 2
                                    

dokter keluar dari bilik icu

Jin:macam mana dengan jungkook

Dok.min seok:maafkan hyung.hyung tak dapat selamat kan jungkook

V:hyung jangan main² (cekup kolar leher min seok)

Rap mon:sabar (v lepaskan kolar min seok)

Jhope:boleh kami tengok dia buat kali terakhir??

Dok:silakan (mereka masuk ke bilik icu dengan berat hati)

V:kookie!!!! (Peluk mayat jungkook)

Yein:kookie-ah!! (Terus peluk mayat jungkook) kookie jangan lah tidur..bangun!!kookie janji tak akan tinggalkan yein.kookie kata nak kahwin dengan yein .kookie tak pernah tipu yein kan..kookie!!

Suga:sabar yein-shi

Dok:di dalam poket seluar nya ada ni (tunjuk sekeping surat berbetuk love,gambar,anak patung princess dan rantai)

Jin: (ambil dari tangan min seok) for yein.nah yein biar jelah awak baca.saya tau perasaan awak (menyerahkan barang² tu di tangan yein)

Mayat jungkook pon disemadikan.fans menangis mengalahkan apa entah.familynya turut sedih.yein hanya mendiamkan diri sambil menitiskan air mata.v dan jimin adalah orang paaaaaling terapat dengan jungkook.sama juga dengan diorang menangis bersama.lepas disemadikan mereka balik dengan keadaan yang sedih.yein tinggal di situ

Yein:kenapa kookie tinggalkan yein (suara sayu.dia mula buka surat yang berbentuk love)

"Kepada princess yang kookie sayang.maafkan kookie sebab tak tepati janji.kookie pon tak nak pergi tapi kookie tak boleh buat apa.walaupun kookie tak ada ,kookie tetap sayang princess.ah sebelum kookie lupa anak patung yang princess sayangkan sangat dulu tu sebenarnya ada bersama kookie..hahahha padan muka tak dapat anak patung princess tu.gambar tu pulak time kita kecik.ingat tak kita pergi joyland ah dekat situ lah.rantai tu pulak khas untuk princess J LOVE Y ..thanks sebab muncul dalam hidup kookie.thanks juga sebab muncul sebelum kookie pergi.walaupun sikit kenangan kita time besar ,ia amat bermakna bagi kookie.sebelum kookie habis tulis kookie nak cakap "LUPAKAN KOOKIE,BUNUH SEMUA KENANGAN BERSAMA KOOKIE DAN HIDUP LAH DENGAN BAHAGIA BERSAMA ORANG YANG LEBIH BAIK DARI KOOKIE" thank you my lovely princess jung yerim a.k.a yein"

Deras air mata yein

Yein:macam mana nak lupakan kookie (peluk ke semua barang tu)

5 tahun telah pon berlalu.5 tahun juga lah jungkook telah pergi.yein tetap teruskan perjuangan nya.walaupun jungkook tak ada dia tetap terus hidup "LIFE MUST GO ON" sekarang yein adalah ceo terbesar syarikat di korea.JYI gruop.sempena nama jung yein.dia telah berusaha keras untuk kejar matlamat dia.akhirnya jadi ceo.dia berhenti jadi idol sejak jungkook meninggal.

Di JYI company

Pengurus:cik semua mau cari siapa

???:saya nak jumpa ceo yein

Pengerusi:ada tapi cik ada buat temu janji ke

???:tak ada

Pengerusi:maaf saya tidak boleh cik jumpa ceo

Yein:eonnie!! (Terserempat mereka time nak menuju ke luar)

Kei:yein-ah (peluk yein sama juga dengan gruop lovelyz yang lain)

Yein:jumpa juga dengan eonnie semua.rindu nya

Jin:kami pon rindu yein

Yein:jom borak (naikkan kening)

Di restoren cina

Jin:wah kaya benar ya yein ni??

Yein:hehehe.eonnie semua sihat?

Baby soul:tak...penat sangat.banyak sangat konsert dekat luar negara

Minjoo:betul tu.semalam baru balik dari filipina.aiyoo penat betul

Yein:hehehe biasa lah tu

Kei:yein dah jumpa ahli bts??

Yein:belum.why??

Kei:kami ada surprise untuk yein.jerit lah nama bts

Yein:perlu ke??BTS!!!

bts tu pon masuk dengan ahli 7 orang

Rap mon:hana dul set

Bts:annyeonghaseyo bangtan boys imnida

Rap mon:kim namjoon
Jin:kim seok jin
V:kim taehyung
Jimin:park jimin
Jhope:jung hoseok
Suga:min yongie
???:chonun jeon junghyun (smile)

Rap mon:kenalkan dia maknae gruop kami

Yein: (fake smile) duduk lah.makan jom

Bts: (mereka duduk di bangku kosong)

Kei:kwenchana??

Yein:ok je (smile)

Mereka pon makan dengan berselera.mereka kerap bertemu macam dulu.mereka juga vvip JYI company.bila² masa boleh masuk jumpa yein.yein kekok kalau berduaan dengan junghyun tapi lama kelamaan mereka jadi sangat rapat.mereka pon jadi kawan tapi bukan lebih daripada itu.hidup dia hanya ada kookie je.

The end ^_^

Author:yes habis jugak ff ni.so tunggu la cerita akan datang ye..mesti sedih gila kan..hahhaha ..yup saya mengaku cerita ni sedih hehehe.

Hargai lah seseorang sementara seseorang tu masih ada.dan berbuat baik pada nya.

you and iWhere stories live. Discover now