✨️3cü bölüm✨️

9 2 0
                                    

Şirkete gelmiştim.Odamda oturmuş dayımın gelmesini bekliyordum.Kapı tıklanınca "Gel" dedim asistanım Yağmur içeri girdi ve "Efendim arkadaşlarınız Helin Ece ve Elif hanımlar geldi müsaitmisiniz?" diye sordu.Başımı hafif aşağı yukarı sallayarak onayladım "Gelsinler" dedim.

"Selaaaaaammmm"diye içeri daldı Ece herzamanki haliyle sanki bir kaç gün önce yakaladığımız şerefsizi zevkle öldürmemiş gibi."Hoş geldiniz" dedim ayağa kalkarak hepsine sırayla sarıldım."Hoş bulduk aşkım" dediler ve çalışma masasının önündeki koltuklara oturdular.
"Bir şey içermisiniz?"diye sordum.

"Yok canım almayalım biz direk seni almaya gelmiştik ama müsait değilsin sanırım" dedi Elif.Kafamı sallayarak onayladım ve "Dayım acil görüşmek istedi" dedim."Aynı konumu?"diye sordu Helin.

"Evet"dedim ve "Bu akşam bendemi toplanıyoruz?" diye sordum "Eveeett senin evin daha eylenceli çünki" dedi Ece.İki hafatadan bir kızlar gecesi yapıyorduk bu bizim arakadaşlığımızın yazılı olmayan bir kuralıydı ve çocukluğumuzdan beri böyleydi"Peki yarın iş başındayız unutmayın"dedim şerefsizleri tuzağa düşürmemizi kast ederek.

"Aayyy çok heycanlııı"diyerek el çırptı Ece herzamanki haliyle sanki ilkmiş gibi tepkiler vererek."Sen manyaksın kızım resmen adam öldürmekten zevk alıyorsun" dedi Helin ona takılarak

Ece birden durgunlaştı "Ne yapayım öylelerine az bile her seferinde Nehirin intikamını ve diyer genç kızların intikamını alıyormuş gibi hiss ediyorum" dedi sol yanağından yaş süzülürken.Ayağa kalkıp yanına gittik ve sıkıca sarıldık

Dördümüzde aynı anda "Seni seviyoruz Nehir" dedik.Ne zaman böyle sarılsak aynı şeyi söylüyorduk.Ece ayağa kalakarak "Tamam yeter bu kadar hadi biz gidelim daha alışveriş yapıcam ayrıca sende dayına kafayı fazla takma bunak adam zırvalar zırvalar susar"dedi ardından üçüde havadan öpücük atarak gitti

____

Şuan dayımla karşılıklı oturmuş parmaklarımı ritmik şekilde masaya vuruyordum "Ee dayı anlat bakalım neden geldin?" diye sordum meraktan uzak sesimle "Aynı baban gibisin insana bir hoş geldin bile demiyorsun"dedi burun kıvırarak.

Sırıttım ve "Sen insanmısınki?" diye sordum.Ardından "Sadede gel" dedim.Oturduğu yerde dikleşerek "Karanla iş birliğini bitireceksin"dedi.Karanın şirketi ülkenin en iyi şirketlerindendi ve dayım onla ortak olub şirketimi geliştirmemi istemiyordu.

"Bunu yapmayacağımı biliyorsun diğer gelme sebebin ne?"diye sordum "Karandan ayrılman" dedi çekinmeden."Sebep?" diye sordum."Sebebini gayet iyi biliyorsun"dedi tabii ki biliyordum aptal deyildim.Üvey kızı Cansu Karana aşıktı ama rüyasında görürdü benim olanı kimseye vermek gibi bir niyetim yoktu.Karan bana aitti bunu kabullensede kabullenmesede."Unut bunu" dedim dişlerimin arasından.

"Seni anlamıyorum Alin,Karanı sevmiyorsun bile" dedi dayım kendinden emin şekilde.Canımdan çok seviyorum diyemedim onun yerine "Evet,ama çıkarlarım var dayı.Bu konuda sana çekmişim sende karını çıkarların yüzünden öldürmedinmi?"dedim tiksinircesine dayım çıkarları için yengemi karnındaki bebeğine acımadan bıçaklamıştı.

Dayım yengemi hiç hak etmemişti.Daha bir yıl geçmeden evlenmişti.Cansuda şimdiki karısının önceki evliliğindendi.Onu ve annesini çüküklüyümden bu yana hiç sevmemiştim.Dediklerim onu germişti ne diyeceğini bilemeden ayağa kalktı ve bağırmaya başladı.

"KÜSTAH SEN TAM BİR KÜSTAHSIN ABLAM SENİ İSTEMEMEKTE O KADAR HAKLIYMIŞ Kİ SENİN GİBİ BİRİNİ KİM SEVERKİ ANNEN BİLE SENİ SEVMEMİŞ DAHA KARNINDAYKEN ÖLDÜRMEYE KALKMIŞ AMA SEN YÜZSÜZ GİBİ ÖLMEDİN APTAL KADIN" dedikleri kalbime hançer gibi saplandı.Buna rağmen karşısında dimdik durdum.

"Bu söylediklerin gram etki etmiyor biliyormusun dayı?" dedim.YALAN diye bağırdı iç sesim.Dayım sinirle odamdan çıkıp gitti.Bense yerime oturub başımı ellerimin arasına aldım ve dediklərini düşünmeye başladım.

Haklıydı annem bile beni sevmemişken kim severdiki.Karanda belki bu yüzden sevmiyordur beni...

____

Elimdeki viskiden bir yudum daha almaya çalıştım ama Helin kadehi elimden alıp "Yeter bu kadar içtin içeceğin kadar"dedi.Ece"Sana dayının söğlediklerini önemseme demiştim" dedi sitem eder şekilde.

"Ama haklı annem beni sevmemiş başkasımı sevecek" dedim dilimin döndüyü kadar sarhoş olmuştum ama gram umrumda değildi."O sikik herif ne dediğini bilmiyor biz seni seviyoruz,baban seni seviyor amcanlar ve kuzenlerinde öyle" dedi Elif

Dediklerine güldüm acı bir gülüştü bu "Ama o sevmiyor" dedim.Üçüde "Kim?" diye sordu."Karan,Karan beni sevmiyor benden nefret ediyor"dedim.Üçüde bana sarıldı "Bilemessin oda seviyordur belki?"diye sordu Helin başımı iki yana salladım "Hayır bana bakarken gözlerinde gördüyüm tek duygu saf nefret" dedim.

Bu dediğime üçüde kahkaha attı.Kaşlarımı çatarak "Neye gülüyorsunuz yaa" diye  söylendim."kusura bakma ama sen insanların gözlerindeki duyguları okumakta berbatsın"dedi Elif.Ecede bunun üstüne gülerek "Evet ya orta okulda bizim Aliye nefretle bakmıştım tutdurmuştu aşıksın diye" bu dediğine Helin ve Elif kahkaha atarak "+1" dediler

"Ama o zaman çocuktum şimdi eminim benden nefret ediyor" dedim."Off tamam be hadi gel seni odana götürelim zaten içine ettin kızlar gecesinin"diye söylendi Elif. Yorulmuştum o yüzden bir şey demeden beni odama götürmelerine izin verdim.

Yatağıma uzandığımda zaten eve gelince pijamalarımı giyindiğim için birde üstümü değiştirmekle uğraşmadım."Baş ucuna ağrı kesiciyle su koyuyorum sabah başın ağrıyınca içersin" dedi Helin ve alnımdan öptü.

Diğerleride aynısını yaptı ve onlar için hazırlanmış odaya gittiler.Bense kendimi yavaşca uykunun kollarına bırakmak üzereydim.Uykuyla uyanıklık arasındayken aşinası olduğum o vaniliya ve sigara kokusu doldu burnuma ardından yatağın yanı çöktü belime dolanan kollar ve "Seni tahmin ettiğinin aksine çok seviyorum Canparem"diyen ses ise tamamen benim hayal ürünümdü.

Tabii canım kesin hayal ürünündür.
Umarım beğenirsiniz canlarr.Yıldıza basıb yorum yapmayı unutmayın bal beteklerim🍯 sizi seviyorumm.Babaayy💫❤️❤️💫

Aşkın Nefretle UyumuHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin