✨️5ci bölüm✨️

1 0 0
                                    

"Karan bey sizi anlıyorum ama sizde beni anlamaya çalışın dediyimiz miktarda parayı ortaklık öncesi almamız lazım" dedi Emir bey Karana yalvaran bakışlar atarak.

Evet şuan benim şirketimle ortaklık yapacak olan şirketin yöneticisiyle görüşmedeydim ama Karan bir türlü  konuşmama fırsat vermiyordu.Emir beyde benimle aynı şeyi deşünmüş olacak ki "Hem Karan bey ben Alin hanımla ortaklık yapmayı düşünüyorum sizinle deyil"dedi.

Ama bence bunu söylememeliydi çünki Karanın çene kasları dişlerini sıktığını belirtircesine kasılmıştı."Tamam yeter bu kadar.Üzgünüm Emir bey ama sizinle ortak olmam mümkün deyil." dedim.Bunun sebebi ise bizi resmen dolandırıyordu."Neden Alin hanım bence sizin içinde karlı bir ortaklık olacak" dedi.

Karan tam bir şey diyecekken elimi bacağına koyarak konuşmaya başladım "Bu ortaklıkta sizden başka kimse karlı çıkmayacak çıksa bile bu çok düşük miktarda bir kar olacak üzgünüm ama olmaz" dedim ve elimin altında kas-katı kesilmiş bedenin elinden tutarak ayağa kalktım ve Karanla birlikte restorandan çıktım.Bu sırada Karan kendini toparlamış yarım ağız sırıtarak bana bakıyordu. 

Ona ters bir bakış atarak "Ne diye sırıtıyorsun sen?"diye sordum aynı terslikle."Hiiç sadece ne zamandan beri bana dokunacak kadar cesaretledin merak ediyorum" dedi.Göz devirdim ve "Daha fazla konuşmaman için yaptım bir anlam ifade etmiyordu yani"dedim arabama binerek.Oda yandaki arabasına bindi ve birşey demeden uzaklaştı."Odun"diye mırıldanıp.Arabamı çalıştırarak eve doğru sürmeye başladım"

_____

"Tamam iki sokak aşağıdayım"dedim kulaklığa doğru ve saçımla kulaklığı kamufle etdim.Okul formamın eteğini biraz daha yukarı çekerek kısatdım ve ara sokağa girerek herşeyden habersizmiş gibi yürümeye başladım biraz ilerledikten sonra arkamdan gelen sesle yüzümde alaycı bir sırıtş belirdi "Pişt güzelim na'ber?"sesinden bile alkollü olduğu anlaşılıyordu.Arkamı döndüm ve sanki çaresizmişim gibi.

"B-benmi?"diye sordum.Bende iyi oyuncu olurmuş diye geçirdim içimden."Tabii sen senden başka güzelmi var burada bebeyim"dedi bana doğru yaklaşarak.Daha fazla dayanamadım her kelimesi midemi bulandırıyordu bir kaç adımda yanına vardım ve kafamı yüzüne gömdüm.

İnleyerek geri sendeledi "SENİ OROSPU ÖLDÜRÜCEM LAN SENİ"diye bağırmaya başladı yüzümü buruşturdum ve "Gelde öldür sıkıysa"dedim.Cebinden çıkardığı çakıyla üstüme gelmeye başladı sarhoş olduğu için sendeliyordu.

Onu hiç zorlanmadan engelledim."Alın şunu"dedim sokağın sonundaki adamlarıma. 
Adamlarım yerdeki pislikle ilgilenirken ben diyer sokaklara doğru yöneldim.

____

Nerdeyse sabaha kadar sokaklardaki şerefsizleri temizlemiştik.Baya yorulmuştuk ama değmişti."Nasılda paketledik hepsini"dedi Ece keyifle.Deponun dinlenme kısmında oturmuş dinleniyorduk çünki hak etmişdik en eğlenceli kısmı şimdi başlıyordu.

"Aynen"diyerek ayağa kalktım ve "Hadi birazda şunlarla ilgilenelim"dedim ve sandalyede bağladığımız 12kişinin yanına ilerledik.Ece işkence aletlerinin sırayla dizildiyi duvara ilerledi ve kelpetini eline alarak ortadaki adamın tam karşısında durdu.

Adam ona korku dolu gözlerle bakarken ağzındaki bant yüzünden söğledikleri anlaşılmıyordu.Ece kahkaha atarak "Bayılıyorum şunların bu çaresiz görüntülerine"dedi.

Diyerleride ellerine farklı işkence aletlerini alarak keyifle karşılarındaki şerefsizlerle ilgilendiler.Ece kelpetinle adamın tırnaklarını tek-tek çıkartırken kahkahalar atıyordu.

Helin ve Elifde şerefsizlerin parmaklarını kırıyordu ve hallerinden gayet memnundular.Bense elimdeki kızgın demirlerle uzun zamandır yakalamaya çalıştığım kadınları ve kız çocuklarını mültecilere satan orospu çocuğuna ilerledim.

Diyerlerinin aksine korkusuz görünüyordu.Kızgın demirin kısa olanını yanağına acımadan bastırdım ağzında bant olmasına rağmen yüksek sesle bağırdı."Şşşhh daha yeni başlıyoruz"dedim uzun olan demiride tam göğüs kafesine bastırırken.

O gece kan,acı dolu bağırışlar ve bizim keyif kahkahalarımızla sona ermişti.O gece bir kez daha su serpilmişti yüreğimize bir kez daha Nehirin ve diğer genç kızların intikamını almıştık.

Ama en çokta benim yüreğime su serpiliyordu.Her defasında vicdanım biraz daha rahatlıyordu.Çünki ben en yakın arkadaşımın,sırdaşımın ve kardeşimin tecavüzle ölüm anına şahitlik etmişdim...

Hello kısa oldu biliyorum ama uykulu uykulu elimden anca bu geldi canlarım umarım beğenirsiniz. Babaayyy❤️✨️✨️❤️

Aşkın Nefretle UyumuHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin