✨️6cı bölüm✨️

1 0 0
                                    

Yüksek müzik sesiyle gözlerimi araladım ve etrafıma baktım.Odamdaydım bugün şirkete gitmiyicektim rahat uyuya bilirim düşüncemi aşağıdaki gürültü suya düşürmüştü.Yastıkla kulağımı kapayarak gürültüyü duymamaya çalıştım ama bu mümkün değildi.

Küfürler ede-ede yataktan kalktım ve aşağıya indim.Gördüklerimle gözlerimi devirdim ve salonun ortasında yarınları yokmuşcasına dans eden arkadaşlarıma baktım.Tezgahın üzerindeki telefonu alarak şarkıyı kapatdım.Şarkı kapandıktan sonra canım arkadaşlarım beni fark etmişti.

"Ne yapıyorsun Alin aç şu şarkıyı"dedi Helin elimdeki telefona uzanırken.Elimi ondan uzaklaştırdım ve yavaş adımlarla üstlerine yürümeye başladım.Ben yaklaştıkca onlar geri-geri gidiyordu."Alinkuşum iyimisin?"diye sordu Elif arka arkaya giderken."Alinaşkım bir şeymi oldu"diye sordu bu seferde Ece.

Yüzümdeki ciddi ifade üç şapşalın arkalarına bakmadıkları için aynı anda koltuğa düşmeleri ve ellerindeki kahvaltılıkların üstlerine   dökülmesiyle bozuldu ve kahkaha atmaya başladım."Hahaha çok komik Alin"dedi Helin ters bir şekilde.Ece ve Elifde ters-ters yüzüme bakıyordu."Hak etdiniz iyi oldu size az bile gül gibi uykumun içine etdiniz"dedim gülmeyi bırakıp.

"Sen çok uykucusun bir kere bizim suçumuz ne?"diye sordu Elif. "Aynen"diyerek diğerleride katıldı ona."Uykucu değilim dün fazla yoruldum sadece sizin gibi tüm gün yan yatıp adam öldürmeye gitmedim akşama kadar çalışıp öyle adam öldürmeye gittim"dedim ve bir şey demelerini beklemeden yukarı odama çıktım.

Duş alıp dişlerimi fırçalayarak banyodan çıktım ve giyinme odama yöneldim altıma kot pantolon üstümeyse mavi sweet-shirt giyindim ve saçımı tepeden at kuyruğu toplayarak aşağıya indim.

Kızlar beni beklemeyip kahvaltıya başlamıştılar yerime geçip kahvaltılıklardan az-az yemeye başladım."Alinimm"diyerek sandelyesini sandalyeme yaklaştıran Eceye yandan bir bakış attım ve "Ne istiyeceksin yine Ece"dedim.Dudaklarını büzerek "Aşk olsun ismini uzatarak söyleyip sahiplenme eki artırmam illa bir şey isteyeceyim anlamınamı geliyor.Bu akşamki partiye bizde gelelimmi lütfenn" kurduğu cümleye üçümüzde gülmeye tabir'i caize anırmaya başladık.

Bu kızın ikizler burcu olması bizi bazen fazla zora sokuyordu."Neye gülüyorsunuz ya"diye sızlandı Ece."Yok birşey"dedim ve gülmeyi keserek "Ne o niye bu kadar isteklisinki akşamki partiye ayrıca parti bile deyil iş adamları arasında düzenlenecek küçük bir iş yemeyi sadece"diye sordum tek kaşımı havaya kaldırıp yüzüne bakarken.

"Ya sensiz sıkılıyorum bu ruhu yaşlı insanların yanında"dedi ama kızlar "Ruhu yaşlı?"diyerek ona ölümcül bakışlarını atarken Ece "Kim sizmi ne alaka yahu" dedi az önce dedyi şeyi yadırgarcasına.

Çayımdan son yudumumuda alıp ayağa kalktım "Hadi kalkın daha akşamki yemek için kıyafet alıcaz"dedim.Ece neşeyle "Yess be canım arkadaşım beni kırmayacağını biliyordum"dedi boynuma atlayıp zaten söylemesede onlarsız gitmeyecektim.Onlarsız aşırı sıkıcı olurdu çünki.


Hello ya ben ha diyorum bölüm atmıyıcam dayanamayıp atıyorum.Neyse bir hafta bölüm yok size bu kadarı yeterli babaaay✨️❤️


Aşkın Nefretle UyumuHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin