NABER LAN TAEKOOK MANYAKLARI?
Ben iyiyim. Çünkü uzun zamandır beklediğim Layover albümüm geldi.
Olm çok güzel lan. İçinden tam 5 fotokart çıktı AĞAĞAĞĞAĞAĞA ÇILDIRMALIK!
Neyse öhöm. Biz konumuza dönelim.
Kısa bir bölüm olacak. Geçenki bölümü okudum. Dedim ulan 2 bölümü birleştirmiş yazmışım. Kitap erken final edecek. O yüzden toparlamaç, uzatmam lazım.
Neyse geçelim bölüme. Bu bölümde Taehyung'un ağzına sıçmak isteyebilirsiniz dksmdmmf😂
Oy verip, yorum yapmayı unutmayın lütfen. Bölümleri 30 kişi okuyor. O 30 kişiye bol öpücük gönderiyorum. Oylarınızı da eksik etmeyin güzellerim♡
Keyifli okumalar dileği ile~~~
.
.
."Jungkook sana diyorum ki, bu büyük bir fırsat."
Soyunma odasının önünde durmuş, Hoseok'un Jungkook'u ikna etme çabalarını izliyordum. Kollarımı birbirine bağlamış, renkli odanın içinde, aynanın önünde makyajını temizleyen omegaya baktım.
"Hoseok hyung, sen biliyorsun ki ben herkese dans etmeyi öğretmem. Ve siz koca 6 oğlana büyük bir yarışma için dans etmeyi öğretmemi istiyosun. Siz kafayı mı yediniz?"
Kaşlarını çatarak elini masaya vurduğunda hafif sinirle Hoseok'a bakmıştı.
"Jungkook-"
"Hyung, benim bir saygım var. Koca alfalara dans öğreteceğim, üzerine de gidip rezil olacağım! Hah!"
Gözlüğümü çıkartmış gömleğimin önüne takmıştım.
"Sanki ne yapıyorsun? Barda dans ederek hürmet ve saygı mı kalıyor sanıyorsun?"
Jungkook aynadan Hoseok'a bakmış derim bir nefes alarak ayağa kalkmıştı. Üzerine doğru geldiğinde gülümsemiş ve aniden tekme tokat dalmaya başlamıştı ona.
"Yağ! Acıttı! Dur!"
Hoseok kaçmaya çalışırken Jungkooo yüksek sesle konuştu.
"Sence ben burda keyfimden mi dans ediyorum? Benim de hayallerim var aptal! Milletin önünde boş yere mi kıvırtıyorum sanıyorsun?"
"Ne hayalin var ki.."
Hoseok oflayarak omuzunu ve kolunu okşarken sormuştu. Jungkook elleri ile yüzünü okşarken bıkkın bir sesle konuştu.
"Okul açmak istiyorum..dans okulu ve yetecek parayı da kazanmam lazım..çocukların hayalleri var. Benim gibi. Dans okulu açmak ve onları hayallerine kavuşturmak istiyorum. Ben yaşayamadım, en azından onlar yaşasın."
Duyduğum şeylerle burukça gülümserken kapının ardından çıktım. Kapıyı tıklatırken içeri girdiğimde ikisinin de bakışları beni buldu.
"Merhaba..üzgünüm konuşmanızı bölmek istemedim. İsminiz sanırım Jungkook?"
Biraz flörtöz bir şekilde konuşurken bana bakan ceylan gözler ile gülümsemeye devam ettim. Başını onaylar anlamda sallamıştı.
"Güzel, Jungkook bu işte sana çok ihtiyacımız var. Please don't turn us away. We want to learn from a beautiful omega like you. You have such beautiful hips- Oh sorry, you have a body, you dance perfectly."
(Lütfen bizden vazgeçmeyin. Biz sizin gibi güzel omegadan öğrenmek istiyoruz. Sizin çok mükemmel kalçanız- Ah üzgünüm, bedeniniz var. Mükemmel dans ediyorsunuz.) (ULAN TAEHYUNG)
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Happy New Year [TaeKook]
FanfictionBabasının intikamını almak için büyük bir hırsızlık planlayan Baş ve Safkan Alfa Kim Taehyung, etrafına gerekli dostlarını toplar. Fakat bu planın gerçekleşmesi için bir yarışmayı kazanmaları gerekir. Böylece onun imdadına dans öğretmeni Omega Jeon...