-Ep: 3-

44 10 7
                                    

Naber güzellerim?

Valla ben iyiyim. Yeni bölümle geldim. Bazılarınız sabırsız. Taekook artık birleşsin, Jungkook gelsin falan diyorsunuz. Uzun bir bölüm olacak.

O bölüme geldik. :)

Bekletmeyeyim sizi daha fazla.

Oy verip, yorum yapmayı unutmayın lütfen.

Keyifli okumalar dileği ile~~~
.
.
.

Şuan YoonMin, Namjin ve ben arabadan inerek bir mahalleye gelmiştik.

"Bu dediyin adam kim? Nerde?"

"Sabırlı ol Jimin."

Mahallede şuan bir kutlama yapılıyordu ve herkes deli gibi dans ediyordu.

Sanırım birisinin doğum günüydü. Araştırmalarıma göre burda kimin doğum günü olursa herkes toplanır, dans eder, torpil patlatır ve başka adetleri yerine getirirlerdi.

Merkezi alanda bir sürü insanın toplanması ile gözlüğümü burnumun tam üstüne indirdim.

"Ne yapıyor bu deliler?"

Namjoon'un sözleri ile güldüm. İşte..

Omuzlarının üstüne çıka çıka, 5 katlı bir insan sarılması yapmışlardı. Ve en üste tek bir kişi çıkıyordu.

"İşte bizim aradığımız adam orda."

Elimle gösterdiğim adamla hepsi oraya doğru baktı. Katın en yükseğine çıkan Hoseok iki binanın arasında bağlanan ipe dokunarak, içinde boya olan saksıyı patlattı.

Herkes alkış yapıyor, çığlık atıyordu. Cebimden çıkarttığım fotoğrafı Seokjin'in eline verdim.

"Tanıştırayım, LeeChanWooK."

Hepsi aynı anda şok olmuş, şaşırırken bir fotoğrafa bir de Hoseok'a bakıyolardı.

Hoseok hakkında bilmemiz gereken şeyler vardı. Bunlardan biri ise o bir amaç uğruna savaşırdı hep.

Şuan ise...

"Aman Tanrım kusacak mı o?"

Hoseok öğürürken altındaki tüm insanlar başını onaylamaz anlamda sallıyor, ben de ne olacağını bildiğim için gözlüğümü tekrar taktım.

Hoseok öğürerek kusarken altındaki tüm insanlar yıkılmıştı. Bazılarının üstüne gelen kusmuk ile benim bile midem bulanmıştı.

O sırada Jimin öğürerek arabanın arkasına geçmişti.

Evet..Hoseok yükseklikten korkan ve alkolü seven biriydi..

Yukardaki ipten asılı kalan adamı indirmeye çalıştıklarında elimle alnımı ovdum.

İşimiz biraz zordu...

.
.
.

Mahallenin bir kafesinde oturmuş, karşımızda başını masaya yatırıp, alkol kokan ve sayıklayan adama bakıyorduk.

"Taehyung, saçmalama. Bu ayyaş bize gerekli değil."

"Bok gibi kokuyor."

"Direkt bok."

"Çocuklar, kendinize gelin. O olmasa parmak izini açamayız. Böylece bu planı unutun."

Biramı yudumlarken aniden yerinden zıplayarak ayağa kalkan Hoseok ile korkmuştuk.

"Lütfen doktor bey! Annemi kurtarın.."

Namjoon'un üzerine gitmiş yakasını tutarken, Namjoon alkolün kokusu yüzünden yüzünü buruşturdu.

Happy New Year [TaeKook]Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin