Odlet letadla

4 0 0
                                    

Na Londýnském letišti Heatrow se mezitím připravovalo letadlo Boeing 737 ke svému pravidelnému letu číslo 369, z Velké Británie do Equestrie.

Na palubě letadla bylo polovina cestujících Britů a dalších, kteří se těšili na mimořádné dovolenkové dobrodružství v Equestrii a druhá polovina byly Equestriané, kteří cestovali zpátky domů. Mezi těmito Equestriany bylo i osm kamarádek, které se těšili na návrat domů. Byly to děvčata: PinkiePie, AppleJack, RainbowDash, FlutterShy, Rarity, SunsetShimmer, Twilight a její sestra Sciencia.

"No tak! Rychleji! Kde je to sedadlo?" spěchala RainbowDash a drhla přitom se svým kufrem v rukou o ostatní sedadla.

"Uklidni se RainbowDash", chytala jí AppleJack za vlasy "čeho se tolik bojíš? Říkala jsem ti, že budeme sedět. Musíš být-"

"Trpělivá, já vím! Já jen chci na živo vidět jak letecký motor vypadá ze předu."

"No hlavně, ať se kvůli tomu ostatní na tebe nehněvají." dodala Rarity, když našly svá sedadla.

"Počkej, ukaž, já ti s tím kufrem pomůžu!" nabídla se AppleJack, když se Rarity snažila dát své zavazadlo nahoru.

Když se RainbowDash posadila na své sedadlo u okna, otočila se na FlutterShy se slovy: "Budeš mít opět oči zavřené až budeme ve vzduchu?"

"Vždyť víš jak já se bojím létání, zvlášť vzletu, když se letadlo strašně třepe!"

"Létání je aspoň statisticky považováno za nejbezpečnější způsob cestování, na to aby se něco hrozně pokazilo bys musela létat intenzivně až 11 000 let, takže šance, že se něco pokazí je přibližně 1 ku 11 000." uklidňovala Sunset FlutterShy a posadila se vedle ní.

"To číslo je správně ještě vyšší, správně to tedy je 1 ku- ,ehm asi tak 1 ku 500 000. No možná i výš. "Ještě to spočítám to." opravovala Sciencia.

"A co takhle kdybychom to oslavili až přistaneme na letišti, že jsme nejen v pořádku doletěli do Anglie, ale taky domů?!" nabízela se s radostí PinkiePie.

"Snad až doma." brzdila Twilight nadšení PinkiePie.

"Hele a kde je jako doma? U vás doma, ve škole, kam už teda nechodíme, pravda, tak nebo snad u tvého přítele?" zeptala se štiplavě RainbosDash.

"Oslavu budeme mít u PinkiePie, za Flashem půjdu až pak." odvědila nepodrážděně Twilight.

"Nebuď tak prudká Rainbow, to znělo jako kdybych ti já říkala, jestli mi pomůžeš až pak co dokončíš své cvičení. Spíš nikdy a ještě ve štiplavém tónu."

Než ale stačila RainbowDash něco říct,  zastavila je všechny AppleJack: "Ticho, FlutterShy se vám snaží říct, že stevardi už předvádí bezpečností postupy."

Posádka mezitím připravovala letadlo na 4 hodinový let, když se ale dozvěděla o špatném počasí na cílovém letišti, rozhodla se naplnit nádrže až na doraz, aby mohli čekat až příjde jejich letadlo na řadu.

Dopravci se obvykle snaží aby jejich letadla byla co nejlehčí to jde, protože čím více paliva si letadlo sebou bere, tím je těžší a to se projeví na celé řadě věcí, od delší vzletové dráhy, po horší manévrovací schopnosti. Těžké letadlo navíc taky kvůli své váze spotřebuje značnou část paliva jen pro pohyb, tedy úplně zbytečně. V tomhle případě se však posádka rozhodla dovézt cestující do cílové destinace stůj co stůj. Při vzletu byly tedy nádrže plné a letadlo připravené na dlouhé čekání ve vyčkávací pozici.


Ne, tohle se fakt reálně neodehrává v té poníkovské Equestrii, kdyby ti to tobě, kdo se dokázal odhodlat toto přečíst ještě nedošlo. Vyloženě jsem si jen řekl, že pokud se svět poníků nazývá Equestrie, pak se bude tak nazývat i svět lidí, který je vzato dost pokročilý na to aby v něm mohla létat taková letadla. Ještě to tu nemám dokončeno, ale hodlám s tímhle pokračovat, a bude mi úplně jedno co mi napíšeš dolů do komentářů, pokud to teda nebude nějaká rada, která by mi byla k úžitku, ikdyž i o tom pochybuji. Málem bych zapomněl, to slovo Sciencia je moje přezdívka pro Twilight ze světa lidí, to znamená že ta, kterou nazývám Twilight je de facto ta princezna Twilight. Tak doufám, že je vše řádně vysvětleno.

Mlha nad Equestrií-(Missing over Equestria)Kde žijí příběhy. Začni objevovat