Nic netušící posádka

2 0 0
                                    

Nadřízený: "Jak to zatím vypadá? Obsloužili jste 13 letadel za hodinu podle plánu?"

Šéf-dispečer: "Ne, pane. Počasí je stále špatné, bezmála 7 pilotům se nepodařilo přistání, někteří to rovnou zabalili a letěli na jiné letiště. A navíc k tomu vychr zesiluje za pilotům se ještě víc zhoršuje situace při přistání."

Provoz nad letištěm byl prakticky nesnesitelný, dispečeři byly pod obrovským tlakem aby udrželi letadla na nebi dostatečně daleko od sebe a každé z nich naváděli na přistání, přičemž mohli pouze doufat, že se pilotům přistání zdaří.

O tom, že nad letištěm panuje špatné počasí, cestující nevěděli, nepotřebovali to vědět, dokud tedy měli pocit, že jejich letadlo letí podle plánu. Cestující si tak užívali svoji "leteckou večeři".

Flash z Twilightinina mobilu: "Počasí u nás doma je hrozně špatné, spousta letadel je už teď zpožděno, a nedělám si iluze, že by se to vašemu letadlu vyhlo. Kdybych se ale na letišti neukázal hned, znamená to, že jste tam přiletěli dřív než jsem si myslel."

Twilight: "Rozumím Flashy, budeme s tím počítat, měj se a těším se na tebe."

Sciencia: "Teď, když nad tím tak přemýšlím, nebyli jsme náhodou při rozjezdu pomalí?"

RainbowDash: "Moc nad tím, přemýšlíš, hlavní je, že jsme ve vzduchu a letíme domů."

Twilight: "Ne, vážně to bylo trochu pomalé. Pomalejší než minule."

Sciencia: "Co se mohlo stát? Nebo co to znamená?"

Twilight: "Zeptám se. Haló, prosím."

Stevardka: "Ano?"

Twilight: "Nebyli jsme při rozjezdu trochu pomalí?"

Stevardka: "Je běžné, že se letadlo rozjíždí různě. Chcete abych se zeptala kapitána?"

Twilight: "Ehm, ano."

A stevardka odběhla ke kuchyňce. Zakrátko se kabinou ozvalo:

"Dámy a pánové, hovoří k vám kapitán. Někteří z vás si všimli, že naše letadlo se při vzletu rozjíždělo pomalu. Je to z toho důvodu, že zásoby paliva byly plné a naše letadlo tak bylo výrazně těžké. Bohužel, nad Equestrií zuří špatné počasí a očekáváme, že se ve vzduchu zdržíme nějaký ten čas. Pravděpodobné zpoždění očekávejte v rámci hodiny."

Ale i když posádka věděla o špatném počasí, o nadměrném provozu neměla tušení.

Nikdo jim to totiž neřekl.


Mlha nad Equestrií-(Missing over Equestria)Kde žijí příběhy. Začni objevovat