Dispečer 3: "British Airways 369, klesejte na hladinu 220, kurz 023."
Kapitán Garfield: "British Airways 369, rozumím klesat na hladinu 220, kurz 023."
Cuphead: "No konečně nás budou navádět na přistání."
První důstojník Jake: "Už bylo na čase, heh."
Dispečer 1: "British Airways 369, udržujte rychlost 210, čekejte na vyčkávací pozici Rodeo."
Garfield: "British Airways 369, rozumím udržovat rychlost 210, čekat na vyčkávací pozici Rodeo."
Jakmile byla posádka nucena znovu čekat dostali piloti obavy, už skoro hodinu čekali na povolení pro sestup, v nádrži bylo paliva už jen na poslední hodinu letu, a jejich letadlo tak za 20 minut přepne na rezervu.
Cuphead: "Má to vůbec cenu přistát tady, když nás tu budou tímhle tempem zdržovat?"
Garfield: "Je to tu horší než by jednoho napadlo, zeptám se jaké je počasí v Manhattanu. British Airways 369 mohli by jste nám zjistit počasí na Manhattanu?"
Dispečer 1: "British Airways, rozumím zjistím vám počasí v Manhattanu."
Dispečer předal žádost letadla svému kolegovi, ale ten byl tak zaneprázdněn prací, že žádost britského letadla přeslechl.
Zatímco piloti marně čekali na odpověď, stroj mezitím přepnul na rezervu, paliva v nádržích bylo už jen na 40 minut letu.
Jake: "To je divný, zkuste to kapitáne ještě jednou."
Garfield: "British Airways 369, zjistili jste nám jaké je počasí na Manhattanu?"
Dispečer 1: "British Airways 369 jaké je vaše záložní letiště?"
Jake: "Cože?"
Garfield: "Manhattan, ale tam je prý taky husto."
Dispečer 1: "Opakujte."
Garfield: "Řekl jsem Manhattan, ale tam nedoletíme."
Dispečer 1: "Rozumím, čekejte dále, ozvu se vám."
Jake: "Kolik paliva na to vůbec máme?!"
Situace se začala zhoršovat už i v kokpitu.
Cuphead: "Spočítám to. Teď máme palivo jen na 32 minut, čekat už můžeme jen asi 10 až 12 minut."
Garfield: "To nebudeme mít palivo na případné opakování, musíme dostat přednost, řeknu jím to, British Airways 369 žádám o přednostní přiblížení, dochází nám palivo."
Dispečer 1: "Rozumím, klesejte do hladiny 120, kurz 356. Franku, posílám ti další."
Dispečer 2: "Jakou mají rychlost?"
Dispečer 1: "To nevím, asi vyčkávací."
Dispečer 2: "Ať zpomalí na 160."
Dispečer 1: "Cože?"
Dispečer 2: "AŤ ZPOMAlÍ na sto šedesát!"
Dispečer 1: "Jasně, British Airways 369 zpomalte na 160, opusťte hladinu 220 nejpozději do 2 minut, kurz 356."
Garfield: "Rozumím zpomalit na 160, opustit hladinu 220 nejpozději do 2 minut, kurz 356. Děkuji vám."
Během předávání letu nezaznělo ani slovo o vážném nedostatku paliva.
V nádrži přitom bylo paliva už jen na 22 minut letu.
ČTEŠ
Mlha nad Equestrií-(Missing over Equestria)
General FictionBoeing 737 společnosti British Airways se dostal do vážných potíží. Již celé 2 hodiny vyčkává na vyčkávací poloze až dostane povolení k přistání a posádka i cestující jsou už unavení. Nad letištěm však panuje hustá mlha, prší, a nevyzpytatelný vítr...