I can do ideas from comments! Only if I asked first, but there can be a chance you guys can comment ideas if I want to... Don't be sad if I din't chose your idea but I can use it for another D'SW (Dandy's world) story.. Like another one, not in Moonflower story.
(There's some part of RoyaleHIGH21 's idea here)Enjoy! ♥︎ᥫ᭡
﹏﹏﹏﹏﹏﹏﹏﹏﹏﹏﹏﹏﹏﹏﹏﹏﹏﹏﹏﹏﹏﹏✉𝐴𝑠 𝑇𝑜𝑜𝑑𝑙𝑒𝑠 𝑎𝑛𝑑 𝑅𝑜𝑑𝑔𝑒𝑟 𝑤𝑎𝑠 𝑤𝑎𝑙𝑘𝑖𝑛𝑔, 𝑡ℎ𝑒𝑦 𝑓𝑜𝑢𝑛𝑑 𝑅𝑎𝑧𝑧𝑙𝑒 𝑎𝑛𝑑 𝐷𝑎𝑧𝑧𝑙𝑒 𝑑𝑜𝑖𝑛𝑔 𝑎 𝐼𝑐ℎ𝑜𝑟 𝑚𝑎𝑐ℎ𝑖𝑛𝑒 𝑎𝑠 𝑖𝑡 𝑚𝑎𝑘𝑒𝑠 𝑎 𝑐𝑜𝑚𝑝𝑙𝑒𝑡𝑒𝑑 𝑠𝑜𝑢𝑛𝑑. 𝑆𝑜 𝑤ℎ𝑒𝑛 𝑅𝑎𝑧𝑧𝑙𝑒 𝑎𝑛𝑑 𝐷𝑎𝑧𝑧𝑙𝑒 𝑙𝑜𝑜𝑘𝑒𝑑 𝑏𝑒ℎ𝑖𝑛𝑑, 𝑡ℎ𝑒𝑦 𝑠𝑎𝑤 𝑅𝑜𝑑𝑔𝑒𝑟 𝑎𝑛𝑑 𝑇𝑜𝑜𝑑𝑙𝑒𝑠.
𝗥𝗮𝘇𝘇𝗹𝗲: Oh! I have another plan for you Rodger, how about you go find some research and I'll take care of Toodles?... What do you say?
𝑅𝑜𝑑𝑔𝑒𝑟 𝑡ℎ𝑜𝑢𝑔ℎ𝑡 𝑓𝑜𝑟 𝑎𝑤ℎ𝑖𝑙𝑒 𝑎𝑠 ℎ𝑒 𝑖𝑛𝑠𝑡𝑒𝑎𝑑 𝑎𝑐𝑐𝑒𝑝𝑡𝑠 𝑡ℎ𝑒 𝑖𝑑𝑒𝑎 𝑜𝑓 𝑅𝑎𝑧𝑧𝑙𝑒.
𝗥𝗼𝗱𝗴𝗲𝗿: Yeah, sure. Just don't let her be lost or something. Be careful Razzle.
𝗥𝗮𝘇𝘇𝗹𝗲: 𝑛𝑜𝑑𝑠 Mhm!..
𝑅𝑜𝑑𝑔𝑒𝑟 𝑎𝑛𝑑 𝑇𝑜𝑜𝑑𝑙𝑒𝑠 𝑡𝑎𝑙𝑘𝑒𝑑 𝑎 𝑏𝑖𝑡 𝑤𝑖𝑡ℎ 𝑤ℎ𝑖𝑠𝑝𝑒𝑟𝑠 𝑎𝑠 𝑅𝑜𝑑𝑔𝑒𝑟 𝑝𝑎𝑡𝑡𝑒𝑑 𝑇𝑜𝑜𝑑𝑙𝑒𝑠 𝑜𝑛 𝑡ℎ𝑒 ℎ𝑒𝑎𝑑 𝑎𝑠 ℎ𝑒 𝑠𝑡𝑎𝑟𝑡𝑒𝑑 𝑤𝑎𝑙𝑘𝑖𝑛𝑔 𝑎𝑤𝑎𝑦 𝑎𝑛𝑑 𝑤𝑒𝑛𝑡 𝑡𝑜 𝑓𝑖𝑛𝑑 𝑠𝑜𝑚𝑒 𝑖𝑡𝑒𝑚𝑠 𝑐𝑎𝑙𝑙𝑒𝑑..
𝐵𝑎𝑛𝑑𝑎𝑔𝑒𝑠, 𝑚𝑒𝑑𝑘𝑖𝑡𝑠, 𝑐𝑎𝑝𝑠𝑢𝑙𝑒𝑠 𝑎𝑛𝑑 𝑚𝑜𝑟𝑒...𝑅𝑎𝑧𝑧𝑙𝑒 𝑐𝑜𝑛𝑡𝑖𝑛𝑢𝑒𝑑 𝑑𝑜𝑖𝑛𝑔 𝑎 𝑚𝑎𝑐ℎ𝑖𝑛𝑒 𝑎𝑠 𝐷𝑎𝑧𝑧𝑙𝑒 ℎ𝑜𝑙𝑑 𝑜𝑛 𝑇𝑜𝑜𝑑𝑙𝑒𝑠 𝑙𝑒𝑡𝑡𝑖𝑛𝑔 ℎ𝑒𝑟 𝑓𝑜𝑙𝑙𝑜𝑤 𝑡ℎ𝑒𝑚 𝑏𝑜𝑡ℎ.
𝗗𝗮𝘇𝘇𝗹𝗲: Don't go somewhere. Just stay, you're okay with us...
𝐴𝑓𝑡𝑒𝑟 𝑤ℎ𝑎𝑡 𝑡𝑎𝑘𝑒𝑠 1 ℎ𝑜𝑢𝑟𝑠, 𝑅𝑎𝑧𝑧𝑙𝑒 𝑎𝑛𝑑 𝐷𝑎𝑧𝑧𝑙𝑒 𝑓𝑖𝑛𝑖𝑠ℎ𝑒𝑑 𝑡ℎ𝑒 𝑚𝑎𝑐ℎ𝑖𝑛𝑒 𝑎𝑠 𝑡ℎ𝑒𝑦 𝑓𝑜𝑢𝑛𝑑 𝑅𝑜𝑑𝑔𝑒𝑟 𝑎𝑠 𝑅𝑜𝑑𝑔𝑒𝑟 𝑡ℎ𝑎𝑛𝑘 𝑡ℎ𝑒𝑚 𝑎𝑛𝑑 𝑛𝑜𝑤 𝑇𝑜𝑜𝑑𝑙𝑒𝑠 𝑤𝑎𝑠 𝑤𝑖𝑡ℎ 𝑅𝑜𝑑𝑔𝑒𝑟 𝑖𝑛 𝑡ℎ𝑒 𝑒𝑙𝑒𝑣𝑎𝑡𝑜𝑟 𝑡𝑎𝑙𝑘𝑖𝑛𝑔 𝑡𝑜 𝑐𝑜𝑚𝑓𝑜𝑟𝑡 𝑒𝑎𝑐ℎ 𝑜𝑡ℎ𝑒𝑟 𝑎𝑠 𝑅𝑎𝑧𝑧𝑙𝑒 𝑎𝑛𝑑 𝐷𝑎𝑧𝑧𝑙𝑒 𝑤𝑒𝑛𝑡 𝑡𝑜 𝑓𝑖𝑛𝑑 𝑡ℎ𝑒 𝑜𝑡ℎ𝑒𝑟𝑠...
𝑇𝑒𝑎𝑔𝑎𝑛 𝑎𝑛𝑑 𝑇𝑖𝑠ℎ𝑎 𝑤𝑎𝑠 𝑤𝑎𝑙𝑘𝑖𝑛𝑔 𝑢𝑛𝑡𝑖𝑙 𝑡ℎ𝑒𝑦 𝑠𝑝𝑜𝑡 𝑅𝑎𝑧𝑧𝑙𝑒 𝑎𝑛𝑑 𝐷𝑎𝑧𝑧𝑙𝑒
𝗧𝗶𝘀𝗵𝗮: Razzle! Dazzle! We're over here..!
𝑅𝑎𝑧𝑧𝑙𝑒 𝑙𝑜𝑜𝑘𝑒𝑑 𝑎𝑡 𝑡ℎ𝑒𝑚 𝑡𝑜 𝑤ℎ𝑒𝑟𝑒 𝑡ℎ𝑒 𝑦𝑒𝑙𝑙'𝑠 𝑑𝑖𝑟𝑒𝑐𝑡𝑖𝑜𝑛 𝑤𝑎𝑠
𝗥𝗮𝘇𝘇𝗹𝗲: Hurry, let's go..!
YOU ARE READING
⏤͟͟͞͞✮ 𝔇𝔞𝔫𝔡𝔶 𝔵 Astro⚛︎
Romance𝐖𝐚𝐫𝐧𝐢𝐧𝐠: 𝐓𝐡𝐢𝐬 𝐬𝐭𝐨𝐫𝐲 𝐜𝐚𝐧 𝐡𝐚𝐯𝐞 𝐬𝐨𝐦𝐞 𝐍𝐒𝐅𝐖 𝐭𝐡𝐢𝐧𝐠𝐬 𝐚𝐧𝐝 𝐬𝐨𝐦𝐞𝐭𝐢𝐦𝐞𝐬 𝐢𝐭 𝐜𝐚𝐧 𝐛𝐞 𝐬𝐥𝐢𝐠𝐡𝐭𝐥𝐲 𝐚𝐧𝐝 gore⚊⚠︎